Patrocinado por Patrocinadopor

A Autoridade da Canle de Suez exponse duplicar a vía no tramo que conecta co mar Rojo

efe O Cairo

SOMOS MAR

MOHAMED HOSSAM | EFE

Está en estudo a obra de ampliación entre o Lago Amargo ata o golfo de Suez para mellorar a competitividade desta vía marítima

05 mares 2024 . Actualizado ás 04:50 h.

A Autoridade da Canle de Suez anunciou este luns que está en fase de estudo a duplicación da vía da canle no tramo sur, que se estende desde o Lago Amargo ata o golfo de Suez, que conecta co mar Rojo , para mellorar a súa competitividade.

O xefe da Autoridade da Canle, Osama Rabie, dixo nun comunicado que a duplicación completa da canle aínda non se propuxo ao Goberno para a súa aprobación, xa que a fase de estudo estenderase durante 16 meses nos que se analizarán a «factibilidad, os estudos de enxeñería e civís» e levarán a cabo «investigacións de chans e dragaxe».

A autoridade xestora da canle desenvolverá estes estudos en cooperación con grandes empresas consultoras internacionais especializadas neste campo e posteriormente presentará a proposta para a aprobación do proxecto e do financiamento necesario por parte do Executivo exipcio.

O obxectivo desta obra de enxeñería é «elevar a competitividade da canle e a súa capacidade de recibir todos os volumes dos buques a nivel mundial», así con esta ampliación poderán navegar pola canle unha media de seis buques ao mesmo tempo, mentres estas obras incrementarán a seguridade de navegación nun 28 %.

«A autoridade xestora continúa a súa estratexia para desenvolver a infraestrutura da canle», engadiu Rabie, quen apuntou que xa finalizou a primeira fase da ampliación do sector sur da canle en 40 metros, e que as obras continúan para ampliar a duplicación de pártea sur da canle cunha lonxitude de 10 quilómetros. Ata o momento, estes proxectos foron financiados a través do orzamento da autoridade xestora e non do orzamento do Estado, engadiu Rabie.

O tráfico na canle de Suez, por onde pasa ao redor do 10 % do comercio mundial, viuse fortemente afectado os ataques que os rebeldes hutíes do Iemen realizan desde novembro contra buques israelís ou vinculados con Israel no mar Rojo pola guerra dese país en Gaza.

Por mor desa crise, varias navieras mundiais deixaron de utilizar a vía marítima que, xunto ao turismo, constitúe a principal fonte de ingreso en divisa estranxeira de Exipto, nun momento no que o país norteafricano padece unha aguda crise marcada pola escaseza en divisa e a perda do valor da moeda local.

O plan para duplicar a canle anúnciase nun momento no que Exipto sofre unha grave escaseza de divisas e afronta o pagamento de 42.000 millóns de dólares en vencemento de débeda a finais deste ano fiscal, polo que o Goberno asinou varios acordos para atraer investimentos estranxeiros directos que inxecten moeda forte nas arcas públicas.