00031560164287942888812

Project Scarlett, a nova XBox de Microsoft, chegará no Nadal do 2020

David Villafranca LOS ÁNGELES / EFE

SOCIEDADE

ETIENNE LAURENT | Efe

Keanu Reeves presentou na xornada previa do E3 o videoxogo distópico «Cyberpunk 2077»

10 jun 2019 . Actualizado ás 13:56 h.

O xigante dos videoxogos Microsoft acaba de anunciar Project Scarlett, a súa nova e agardada aposta para as consolas de gama alta e cuxa chegada ao mercado está prevista para o Nadal do 2020.

Project Scarlett, que será a sucesora de Xbox One (2013) e Xbox One X (2017), foi o prato forte da presentación de Microsoft previa a celebración da E3, a feira de videoxogos máis importante do mundo e que se celebrará de martes a xoves no Centro de Convencións de Los Ángeles (EE.UU.).

«Para nós, a consola é vital e central na nosa experiencia», dixo Phil Spencer, máximo responsable de Xbox.

Spencer indicou que Project Scarlett foi deseñada polo mesmo equipo que levou a cabo a Xbox One X e defendeu que na compaña estadounidense están comprometidos coa «misión» de crear o «futuro» dos videoxogos para os seus fans.

Aínda que aínda non se coñecen moitos detalles desta nova gama de consolas, Microsoft asegurou que Project Scarlett será «catro veces» máis potente que a Xbox One X, será compatible con 8k e admitirá 120 frames por segundo.

Á marxe das súas características técnicas, Project Scarlett chegará cun importante atractivo debaixo do brazo: o lanzamento do videoxogo Halo Infinite, outro dos protagonistas máis destacados do acto celebrado por Microsoft.

No entanto, Microsoft deixouse na guantera algúns datos importantes por desvelar, como a aparencia física de Project Scarlett ou o prezo polo que se porá á venda.

Project Scarlett, que previsiblemente competirá coa herdeira de PlayStation 4 que está a preparar Sony, foi o gran anuncio de hardware nunha conferencia de Microsoft que, en canto a software, centrouse en ambiciosos videoxogos como Halo Infinite, Cyberpunk 2077, Gears 5 ou Elden Ring.

Este último título é un videoxogo de fantasía épica no que colaboraron Hidetaka Miyazaki, o creador de Dark Souls, e George R.R. Martin, o escritor das exitosas novelas de Canción de xeo e lume, nas que se baseou a exitosa serie de televisión Xogo de tronos.

Durante a hora e media que durou a conferencia, mostráronse adiantos e novidades de 60 videoxogos e a gran sorpresa foi a aplaudida aparición sobre o escenario do actor Keanu Reeves, que prestou a súa voz e figura ao xogo distópico Cyberpunk 2077.

«Sempre me atraeron as historias fascinantes», dixo o protagonista das películas de Matrix e quen, nos últimos anos, está a gozar dun gran momento de popularidade, especialmente nas redes sociais e Internet, grazas as cintas de acción de John Wick.

Propostas de terror como Blair Witch, novidades en consola como CrossfireX, títulos de zombis como Dying Light 2 e xogos máis experimentais como Twelve Minutes tamén formaron parte da ampla e variada conferencia de Microsoft.

Debido á ausencia de Sony, que decidiu renunciar a acudir á E3 este ano, a feira do 2019 figura como unha cita marcada no calendario de Microsoft, que sen a competencia da compaña xaponesa debería ser unha das grandes estrelas deste macroencuentro do lecer dixital.

Máis aló de Project Scarlett e dos novos videoxogos, Microsoft tamén dedicou parte da súa intervención á adaptación a PC da súa plataforma Xbox Game Pass, detallou a súa proposta para a nube e o streaming de Project xCloud, e anunciou a incorporación ao seu catálogo de estudos da desenvolvedora Double Fine Productions, que hoxe mostrou un adianto de Psychonauts 2.

As xornadas previas da E3 inclúen, ademais, as conferencias doutras importantes empresas da industria dos videoxogos, como Nintendo, Ubisoft ou Bethesda.