Turismo xestionou 5.000 peticións de prazas hostaleiras con DispoApp

Margarita Mosteiro Miguel
Marga Mosteiro SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

Paco Rodríguez

A aplicación, en marcha desde xuño, ofrece as vacantes en 59 establecementos

15 ago 2016 . Actualizado ás 05:00 h.

As novas tecnoloxías ofrecen un enorme abano de posibilidades, e Turismo de Santiago está aproveitando este potencial para introducir melloras na atención aos turistas que cada día acoden á oficina municipal. Entre as consultas máis habituais, ademais de solicitar información sobre puntos de interese e rutas, están as relacionadas coa localización de prazas nos hoteis, pensións e albergues da cidade. Ata agora o persoal de Turismo de Galicia só podía ofrecer unha lista de teléfonos de establecementos sen garantir a dispoñibilidade. Este sistema pouco eficaz foi substituído desde o pasado 9 de xuño pola ferramenta DispoApp. Os resultados dos primeiros meses están a sorprender aos hostaleiros e aos técnicos de turismo.

Desde xuño atendéronse máis de 5.000 consultas, cunha media diaria superior a 80 reservas. A aplicación permite coñecer en tempo real a dispoñibilidade de cuartos en 59 establecementos (21 hoteis, 19 pensións, 14 albergues, 4 apartamentos turísticos e unha casa de turismo rural). A ferramenta, gratuíta tanto para os hostaleiros como para os usuarios, só pode ser consultada por agora polo persoal de Turismo de Santiago. O seu funcionamento é sinxelo. Os hostaleiros introducen as súas vacantes tanto de cuartos como de número de hóspedes, e cando se recibe unha consulta na oficina de Turismo, os técnicos ofrecen varias opcións por localización e prezos, segundo os desexos do visitante. Antes de entregar a lista de posibilidades compróbase a dispoñibilidade, pero non se reserva directamente nin se cobra ningún tipo de comisión.

Fontes de Turismo de Santiago apuntaron que, dado o éxito da aplicación, introduciranse melloras de cara á próxima tempada, despois de comprobar «a boa recepción tanto por parte dos hosteleros como polas consultas atendidas».

Os usuarios consultados destacaron especialmente a facilidade do manexo da aplicación tanto ao introducir datos como ao buscar información. «Podemos acceder todas as veces que sexa necesario ao día para introducir os cambios nas fichas», explicou Santiago Ramos, da pensión A Carballiñesa.

Desde o pasado mes de xuño, Ramos indicou que «recibín unha ou dúas chamadas cada día», e «supoño que as demandas que chegan á oficina vanse distribuíndo entre todos. Non teño motivos de queixas, porque está a funcionar correctamente». Verónica Pampín, da pensión Suso, recoñece que «estes días estamos cheos e non a usamos moitos, pero en xullo tivemos moitas chamadas e funcionou francamente ben».