O ano doce de Torres e Carreira: crece un 30 % no seu aniversario

M.A.P.

MERCADOS

Miguel Rubio

A consultora de comunicación e mercadotecnia dixital rozou os 4 millóns de euros en ingresos no 2023, mentres celebraba vinte anos de historia

03 mares 2024 . Actualizado ás 05:00 h.

O 2023 pasará á historia da consultora de comunicación e mercadotecnia dixital Torres e Carreira como un ano doce. A compaña logrou situar a súa facturación en 3,9 millóns de euros no exercicio que celebraron o seu vixésimo aniversario, outra cifra redonda. Acadaron esta cifra de negocios a través das súas oficinas de Vigo, Madrid, Barcelona, Valencia, Lisboa e Cidade de México . E agora van por máis: pretenden superarse a si mesmos leste 2024 e pasar a barreira dos 4 millóns en vendas. «O ano pasado cumprimos 20 anos como empresa e cumprimos moitos soños», destaca Paula Carreira, socia fundadora e presidenta desta compaña. Creceron a un ritmo do 30 % ofrecendo servizos de consultoría estratéxica, mercadotecnia dixital, creación de eventos, formación de portavoces, branded content, deseño e creatividade, asuntos públicos e ESG. A máxima responsable da axencia recoñece o labor dun persoal que xa acada os 60 traballadores para seguir crecendo. «Detrás das cifras están as persoas: hai un enorme esforzo por abordar proxectos innovadores e comprometidos».

A nivel de grupo, a consultora destaca a actividade desenvolvida polo seu equipo situado en Cidade de México, o que lles permitiu xerar un negocio valorado en 4,3 millóns de euros. Tamén contan con capacidade operativa en Colombia , Ecuador, Brasil, Uruguai e Arxentina grazas a acordos con axencias segregadas. Opera no ámbito internacional co grupo CombyCom.

Desde Torres e Carreira destaca a publicación dun libro centrado na investigación de noticias falseadas (é o termo que suxire a Fundéu para insistir no matiz de adulteración premeditada) como outro dos fitos editoriais que acadou a compaña no 2023. Trátase dun mundo de mentira, escrito por Xurxo Torres, director xeral da empresa, e publicado por Xestión 2000, do grupo Planeta.

Transformación dixital

Nos últimos anos, a transformación dixital converteuse nunha necesidade das empresas e desde Torres e Carreira acompáñanas para reforzar o seu posicionamento, definir a misión da compaña e dotalas dunha identidade dixital sólida. Conscientes das esixencias que implica un plan de comunicación na actualidade, construíron un equipo multidisciplinar con xornalistas, profesionais da publicidade, da mercadotecnia e da contorna web, con perfís das ciencias políticas e as económicas, ademais dun equipo de arte e creatividade.

A compaña, que ten unha forte presenza en Galicia, segue gozando o seu momento doce, pero xa está enfocada nos obxectivos sobre os que traballa este 2024, que ten moi claros. A consultora tratará de reforzar a súa estratexia de ESG, siglas tomadas do inglés que se refiren a factores ambientais, sociais e de goberno corporativo que se teñen en conta á hora de medir o rendemento dunha empresa. «A pesar do moito que se desenvolveu a área nos últimos anos, nunca é suficiente», apostila Nieves Barousse, socia e directora. Neste sentido, destacan a adhesión de Torres e Carreira ao programa ‘Onde están elas', desenvolvido pola Oficina do Parlamento Europeo en España e que impulsa políticas de compromiso ambiental e social entre as empresas que participan. A Fundación Alba Torres Carreira, que este ano segue o ronsel do seu matriz e cumpre vinte anos, tamén serve á compaña para canalizar outras iniciativas de responsabilidade coa sociedade.