«Non nacín directiva nin morrerei séndoo, a clave é gozar»

Laura Míguez Rúa
L. Míguez VIGO / LA VOZ

MERCADOS

cedida

Unha traxectoria brillante de máis de 25 anos en grandes empresas avala a esta licenciada en Farmacia que descubriu que a xestión era a súa verdadeira paixón. Con postos de responsabilidade en Roche, Merk ou Bayer HealthCare, na actualidade compatibiliza o seu posto de asesora independente de multinacionais con diversas asociacións de mulleres empresarias

23 abr 2017 . Actualizado ás 12:13 h.

Aínda que viviu en Arxentina e realizou os seus estudos universitarios en Madrid, en realidade Laura González Molero (Ourense, 1965) é unha galega moi orgullosa das súas raíces. «Fómonos cando eu tiña sete anos polo traballo do meu pai, os galegos somos cidadáns do mundo», comenta entre risos esta directiva. Despois do seu paso por multinacionais da talla de Roche, Bayer HealthCare, Laboratorios Guerbet ou Merk, na actualidade é conselleira independente de Ezentis así como conselleira do Padroado da Fundación Adecco, membro do club de conselleiras de PwC e de WCD (Woman Corporate Directors).

-Todas estas multinacionais a levaron a vivir por todo o mundo.

-Estiven nos Estados Unidos, Brasil ou Barcelona e desde hai dous anos volvín a Madrid. Creo que é unha experiencia marabillosa que recomendo. Os galegos témolo ligado ao ADN e estamos en todas partes, creo que temos unha capacidade de adaptación importante. O importante é afrontar o destino con fortaleza e sendo fieis aos nosos valores. En realidade, o mundo estase volvendo máis global e coa conectividad non hai tanta diferenza. As empresas multinacionais buscan talento en todas partes e creo que se che sabes adaptar ao proceso, respectar as particularidades culturais e facerche cos cambios é doado. Ademais, o éxito está nas empresas heteroxéneas, tanto en nacionalidade como en xénero. A innovación vén da diversidade.

-Aínda que os seus estudos son de Farmacia, enfocou a súa carreira á dirección.

-De estudante encantábame a ciencia e por iso elixín Farmacia, todas as materias me parecían marabillosas. Pero segundo empezas a traballar descobres cousas diferentes e a túa verdadeira vocación, que no meu caso é a xestión. O que máis me apaixonan son as persoas, o talento, a xente que é capaz de transformar as ideas en innovación e o goberno corporativo. Todas as compañas necesitan líderes respectuosos con todos os axentes e así é como se logra valor engadido para unha firma. Eu colaboro para que isto ocorra.

-Esa é parte do seu labor como conselleira independente de Ezentis?

-Os labores están marcadas pola lei pero sobre todo temos o rol de asegurar o equilibrio entre todos os intereses, desde os accionistas aos clientes.

-A maiores está vinculada a moitas máis entidades.

-A clave é organizar, planificar e priorizar. É unha das cousas boas dos anos, que aprendes a ser máis eficiente e a deixarche axudar. Eu teño na miña axenda tanto a miña vida profesional como persoal e compaxínoa. Así dá tempo para facer moitas cosas pero sobre todo para lograr o equilibrio e ser feliz, que non esquezamos que é o fin último de todo. Non nacín directiva nin morrerei séndoo, a clave é gozar.

-Como lembra a súa primeira etapa en Roche?

-Lémbroo como unha gran compaña de referencia que me marcou moito. Tiven a sorte de que fose unha multinacional líder no seu sector moi responsable á hora de operar e cunha gran visión estratéxica. Ademais, aposta moito pola formación.

-Esa é unha das claves da súa traxectoria, non deixar de formarse. Estivo en escolas de negocios de Harvard, Kellogg, IE, IMD...

-Creo que é clave. Para o meu os eixos dunha boa carreira profesional son traballo, traballo, traballo; preparación e compromiso continuo de seguir mellorando e atreverse a asumir novos retos. Visitei grandes escolas e pagueime eu formación porque creo que é vital prepararse sempre.

Laura González-Molero ten máis de 25 anos de experiencia profesional.

«En España non imos á velocidade óptima pero si na boa dirección»

Apaixonada da formación continua, esta directiva asegura que ao longo dos seus 25 anos de experiencia laboral nunca deixou de prepararse para asumir os seus diferentes postos. «Ben da man das empresas nas que estiven ou da miña man, sempre intentei estar ao día», explica esta galega residente en Madrid.

-Na súa perspectiva global da muller no mundo empresarial, cal é a situación das directivas España?

-Coñezo moitas executivas e cada vez sorpréndeme máis a súa formación, a súa enerxía e o seu valor. Unha gran parte do PIB de España non son as multinacionais, que son importantes, senón as pemes e moitas delas están lideradas e creadas por mulleres. Non só xeran autoemprego, tamén acaban creando máis postos e xa que logo, riqueza para o noso país. Creo que en España non imos á velocidade óptima pero si na boa dirección para lograr a igualdade. Estou convencida de que melloraremos aos poucos, todos temos un labor moi importante para ensinar ás novas xeracións e darlles exemplo. A miña achega inclúe tamén traballos como mentora de mulleres empresarias para lograr que cheguen ás posicións que desexan, é algo moi gratificante.

-Cal é a clave para acadar esas posicións?

-Neste tempo recibín moitos consellos pero creo que o fundamental é saber que queres facer para loitar por iso, para marcar a túa folla de ruta. Temos que decidir cara a onde imos. A carreira profesional é un pouco como un evento deportivo, tes que saber cal é a túa meta e afrontar a loita dunha forma optimista e positiva. Todos somos donos do noso destino por difícil que se volva todo. Sempre hai alternativas, outra empresa, outro sector, outra contorna... Ás veces implica aceptar novos desafíos.

-Tamén ten un proxecto empresarial en Galicia.

-Estou moi contenta de ser socia dunha empresa que ten a súa sede social na miña Ourense natal. É unha firma de desenvolvemento de bebidas funcionais e sas, puxémolo en marcha entre varios socios e ilusióname moito o proxecto. O produto comercial é Pink Cow, que sacamos ao mercado como unha bebida sa que axuda a sentirse ben.