Os naroneses poranse ao día sobre servizos financeiros e bancarios

La Voz NARÓN / LA VOZ

NARÓN

Cajero automático
Caixeiro automático ADRIÁN BAÚLDE

Terán catro charlas impulsadas polo Instituto Galego do Consumo e dá Competencia

11 mares 2024 . Actualizado ás 05:00 h.

Sobre cartóns de crédito e débito, contas de pagamento básicas, e todo tipo de servizos financeiros e bancarios poderanse formar os veciños de Narón grazas ás charlas que anuncia o Concello. O centro municipal de maiores Manuela Pérez Sequeiros acollerá durante marzo e abril catro encontros impulsados polo Instituto Galego do Consumo e dá Competencia.

Segundo informou a concelleira de Promoción Económica, Olga Ameneiro, a primeira das charlas será este martes 12 de marzo ás 17.00 horas. E abordará precisamente «vos servizos financieiros e bancarios, contas de pagamento básicas, tarxetas», nunha cita de entrada libre ata completar capacidade. Por exemplo, explicaranse «vos diferentes medios de pagamento, créditos ao consumo, tarxetas revolving, riscos de sobreendebedamento así como comisións bancarias». Os consumidores terán así información «sobre vos seus dereitos e ferramentas existentes para reclamalos».

A seguinte convocatoria será o día 26 sobre dereitos básicos e procedementos para as reclamacións. E o 2 de abril, falarase de servizos no fogar, luz ou gas. Para rematar, o 9 de abril a charla versará sobre consumo responsable e decisións de compra (prezos, etiquetaxe). Todas se celebrarán entre as 17.00 e as 18.00 horas.

O Concello de Narón colabora na iniciativa, impulsada pola Xunta na campaña Infoconsumo, co obxectivo de «achegar aos veciños e veciñas información e asesoramento en materia de consumo naqueles temas de maior interese». Coinciden co Día dous Dereitos dás Persoas Consumidoras e Usuarias.