O principal fabricante de cueiros do Xapón abandona o mercado de bebés e centrarase no de adultos

La Voz

ECONOMÍA

Kim Kyung-Hoon | REUTERS

No 2023, o país rexistrou a cifra de nacementos máis baixa desde o século XIX

27 mares 2024 . Actualizado ás 13:18 h.

Oji Holdings, o maior fabricante xaponés de produtos de celulosa, tomou a decisión de abandonar a produción nacional de cueiros desechables para nenos e, en cambio, reforzar a súa aposta polo segmento de cueiros para adultos ante as perspectivas de crecemento no Xapón.

Neste sentido, a compaña anunciou que a súa filial Oji Nepia decidiu «pór fin ao seu negocio nacional de cueiros desechables para nenos en setembro deste ano», aínda que precisou que seguirá adiante e ampliará a súa produción en Malaisia e Indonesia, onde o mercado de cueiros para nenos continúa crecendo. «No Xapón, fortaleceremos o negocio de cueiros desechables para adultos, que se agarda que creza», engadiu a empresa.

A produción de Oji Nepia de cueiros infantís sitúase ao redor dos 400 millóns de unidades ao ano, unha cifra substancialmente inferior aos 700 millóns do 2001, cando a empresa acadou o seu máximo.

O número de bebés nados no Xapón no 2023 diminuíu un 5,1 % respecto ao ano anterior, ata os 758.631 nacementos, a cifra máis baixa rexistrada no país desde o século XIX e apenas a terceira parte que a mediados dos 70.

De feito, a proporción de menores de 15 anos no Xapón representaba menos do 12 % da poboación no 2022, mentres que ao redor do 30% correspondía aos maiores de 65 anos.

A taxa de fertilidade do Xapón sitúase en 1,3 fillos por muller, por baixo dos 2,1 necesarios para manter a poboación, que se agarda caerá no Xapón desde os actuais 125 millóns a menos de 90 millóns dentro de 40 anos.