A acción de Inditex bate unha nova marca e aséntase por amais de os 40 euros

La Voz REDACCIÓN

ECONOMÍA

Marta Ortega presidiendo la junta de accionistas de Inditex
Marta Ortega presidindo a xunta de accionistas de Inditex MARCOS MÍGUEZ

A téxtil galega acada un novo pico de capitalización en bolsa tres semanas antes de presentar os seus resultados anuais

21 feb 2024 . Actualizado ás 18:35 h.

Inditex mantén a súa senda alcista en Bolsa . A acción da compaña galega cotiza xa con folgura por amais dos 40 euros, unha barreira que tocou por primeira vez o pasado 30 de xaneiro (cando pechou a sesión xusto nese importe) e que excedeu xa nesta semana. Fíxoo por primeira vez ao peche da sesión do martes, cando deu un último cambio nos 40,1, e durante a xornada de este mércores elevouse outro 1,77 %, marcando ao peche os 40,81 euros por título.

Con este repunte, o seu capitalización bolsista (o valor das accións da compaña no parqué) supera xa os 127.000 millóns de euros, unha cifra que lle dá un liderado folgado no selectivo español, case duplicando a valoración de Iberdrola (que onte pechou por amais dos 70.000 millóns) e moi por diante dos dous grandes bancos, Santander e BBVA, que se sitúan en 60.000 e 54.000 millóns, respectivamente.

No que vai de ano, a empresa galega acumula unha revalorización bolsista do 3,5 %, aínda que se se toman os últimos doce meses a subida supera o 40 %.

E a empresa aínda ten percorrido alcista, segundo os analistas. Os últimos en mellorar as perspectivas foron os de Oddo BHF, que elevaron o seu prezo obxectivo a 12 meses desde 40,5 a 44 euros, é dicir, un potencial de crecemento próximo ao 9 % respecto ao valor ao que cotiza actualmente a acción de Inditex.

Este último repunte no mercado prodúcese a poucos días de que a multinacional presente os seus resultados do exercicio 2023, que apuntan a unha nova marca. E é que nos nove primeiros meses do seu exercicio fiscal (que no seu caso abarcan de febreiro a outubro), a empresa reportou un incremento do beneficio do 32 %, ata os 4.102 millóns de euros, cunha subida do 11 % nas vendas, nas que si se apreciou certa desaceleración no terceiro trimestre, xusto na antesala da gran campaña de vendas que se encadea desde o Black Friday ás rebaixas de inverno.