A eléctrica coruñesa que ensina como pagar o Nadal de Vigo en 24 horas

R. D. A Coruña / LA VOZ

A Coruña CIDADE

Uno de los carteles de la campaña lanzada por la eléctrica coruñesa Bualá (luz y ya)
Un dos carteis da campaña lanzada pola eléctrica coruñesa Bualá (luz e xa)

A compaña Bualá lanza unha campaña para mostrar canto se podería aforrar en luz  cunha factura simplificada e axustada ás necesidades reais

18 abr 2024 . Actualizado ás 09:40 h.

«Se xuntamos todo o diñeiro que as familias españolas desperdician ao non entender a factura da luz, en 24 horas poderían pagar o Nadal de Vigo», asegura David Blanco , CEO da firma Bualá (luz e xa). A eléctrica con sede na Coruña acaba de abrir as súas portas cunha campaña promocional que desvela ata onde chega o desperdicio enerxético derivado de, por exemplo, ter máis potencia contratada da necesaria, e cunha proposta de aforro baseada na simplificación. Faino recorrendo a comparacións que dan idea do volume do que se paga de máis por non comprender un recibo que, segundo a Organización de Consumidores e Usuarios (OCU) só son capaces de descifrar o 11 % dos clientes

Cartelería de la campaña de la empresa Bualá (luz y  ya) en A Coruña
Cartelería da campaña da empresa Bualá (luz e  xa) na Coruña

«En 2 días poderían abonar a débeda do rei emérito con Facenda, en 5 obterían o patrimonio de Sito Miñanco; en 20 días conseguirían os 60 millóns que se pagan ao ano por viaxar pola AP-9; e en 5 meses aforrarían os 400 millóns que custou construír a Cidade da Cultura en Santiago», prosegue o directivo como unha forma de dar idea de canto supón o que se abona ás eléctricas sen practicamente sabelo pola dificultade de entender que están a pasar ao cobro cada mes. 

Segundo os datos de Facua , ao ano os consumidores españois regalan ás eléctricas, e perden dos seus petos, case mil millóns ao ter contratada máis potencia da necesaria, polo que a nova empresa asegura ter desenvolvido un «innovador sistema» para evitalo. A súa proposta baséase en unha factura «ultrasimplificada» e de linguaxe clara na que só figuran os conceptos básicos para poder entendela. «Sen gastos de xestión (como fan outras), sen servizos de mantemento (como fan outras) e sen marxes abusivas (como fan outras). En resumidas contas, sen condicións, sen letra pequena nin maiúsculas», afirma sobre un recibo en que figuran unicamente os kw consumidos, o prezo por kw e o custo final. 

Coa intención de «potenciar o aforro dos fogares e promover un consumo responsable da enerxía», Bualá, coa colaboración da axencia creativa quattro idcp, verificou os datos dispoñibles para mostrar aos consumidores «as posibilidades de aforro», xa que ata o 18,8 % dos fogares españois descoñece a potencia que ten contratada, segundo os de o  Panel de Fogares CNMC. 

O nacemento de Bualá (luz e xa), con oficinas nas rúas San Andrés da Coruña e Perú de Carballo , «responde á premisa de achegar a factura da luz a todos os fogares, concienciando á sociedade de que non entendela é sinónimo de perder diñeiro», agregan desde a empresa, que puxo en marcha unha campaña de lanzamento que cubrirá os autobuses urbanos e encherá a cidade de valos publicitarios, mupis e carteis para mostrase a cidadanía o diñeiro que poderían aforrar «se non o malgastasen en custos evitables dentro da súa factura eléctrica e, sobre todo, se se deixasen aconsellar por unha compaña eléctrica 100 % galegas, 100 % verdes e 100 % transparente».

O presidente da compaña, Rubén Vales, recalca a intención de «ser honestos cos consumidores e situarnos como a mellor opción para as familias que buscan entender o que pagan, xa que a empresa se presenta con «a claridade e a honestidade» como principais «acenos de identidade».