Unha hora sobrevoando Alvedro por culpa da néboa para acabar aterrando en Santiago

La Voz A Coruña

A Coruña

Flightradar24

O voo de Barcelona deu oito voltas á comarca de Ferrol antes de tomar a decisión de desviarse a Lavacolla. Tamén tivo que desviarse o avión procedente de Madrid

19 mares 2024 . Actualizado ás 13:46 h.

A Coruña e a súa área metropolitana amenceron este martes baixo un denso manto de néboa que apenas permitía ver con nitidez uns escasos metros. Ante a falta de visibilidade, o aeroporto de Alvedro non tardou en sufrir as consecuencias. O avión de Iberia procedente de Madrid que tiña prevista a súa chegada á Coruña ás 8.40 horas foi desviado a Santiago, aínda que estivo durante máis de media hora sobrevoando as rías de Ferrol e Betanzos á espera de que a situación mellorase e mesmo realizou unha manobra de aproximación. A compaña trasladou aos pasaxeiros afectados en autobús ata a cidade herculina. 

Algo similar sucedeu co voo de Vueling procedente de Barcelona . Tiña previsto chegar ao aeródromo cullerdense ás 8.30 horas e, tras oito voltas á comarca ferrolá durante máis dunha hora á espera de que a néboa se disipase, fixo un primeiro intento frustrado de aterraxe ao redor das 9.35 horas. Ao ver que a situación meteorolóxica non melloraba, o voo finalmente foi desviado a Santiago.  

O que non tivo problemas e saíu en hora foi o primeiro voo do día de Iberia, que conecta Alvedro co aeroporto Adolfo Suárez Madrid-Barajas . Saíu ás 6.30 horas e en algo menos dunha hora tomou terra na capital.

Úneche á nosa canle de WhatsApp

Por que segue habendo desvíos en Alvedro? 

O aeroporto de Alvedro conta cun sistema de aterraxe instrumental (ILS polas súas siglas en inglés) que inclúe as categorías 1 e 2. No caso da primeira, permite aterraxes cunha visibilidade de 1 quilómetro e un teito de nubes situado a 310 pés, mentres que na segunda, poderíase tomar terra cando a visibilidade é só de 450 metros e o teito de nubes está a 210 pés de altura. Desde a plataforma Alvedro Voa Máis Alto explicaron en reiteradas ocasións que o equipo ILS de Alvedro está certificado para aproximacións de categoría 3, pero os técnicos de Enaire, o xestor da navegación aérea de España, aínda non aprobaron unha aproximación desta categoría, polo que piden a súa aprobación.