TEMA Francisco José Garzón Amo

Últimos artigos publicados

15 oct 2023

Pedre, outro Angrois

Cúlpase das sete vítimas ao chofer do autobús que caeu ao río Lérez a pasada Noiteboa para diluír outras responsabilidades sobre o estado da N-541

EUGENIO GIRÁLDEZ

23 jun 2023
El fiscal del caso Alvia, Mario Piñeiro

O fiscal do Alvia, sobre a súa decisión de retirar a acusación ao excargo do ADIF: «Para min non foi sinxelo. Teño que confesalo polas vítimas»

O representante da Fiscalía centra a causa do accidente na chamada telefónica do interventor. «Trátase dunha imprudencia grave porque o deber do maquinista queda totalmente abandonado pola chamada, que a cualificaría como a maior desgraza que se podería producir». Sobre Cortabitarte, asegura: «Se teño dúbidas non podo dicir que este señor causou un delito». «A curva en si mesma non é perigosa, o que a fai perigosa é o maquinista»

Pablo González

08 feb 2023
La psicóloga Pilar Calvo, con los abogados del maquinista, antes de declarar en el juicio del Alvia

Unha experta declara que o ADIF obrigou ao maquinista a actuar en Angrois igual que hai máis de dúas décadas, «pero a 200 por hora»

Pilar Calvo, psicóloga especializada no factor humano no mundo do transporte, asegura que o administrador ferroviario non mitigou un risco identificado e o único que fixo «foi confiar en que un humano non se equivocase». «Pídenlle ao maquinista que realice unha tarefa artesanal en éraa da tecnoloxía dixital», afirmou no xuízo

Pablo González

24 novs 2022
Fernando Rebón, gerente de seguridad del ADIF en la zona noroeste, antes de su declaración judicial

Un cargo de seguridade do ADIF sobre Angrois: «O sistema non está preparado para que se circule totalmente fóra da realidade durante un minuto e medio»

«Pór máis sinais, nas condicións nas que circulaba ese maquinista, tería servido de pouco», asegura Fernando Rebón, que foi responsable de Seguridade na Circulación na xerencia do noroeste. «O ASFA é un sistema que axuda ata onde axuda», asegurou, admitindo que a liña, no tramo da curva, non estaba preparada para erros como o de Garzón

Pablo González