O bambú reina nestes reloxos e lentes de sol

Alejandro García Chouciño
A. G. CHOUCIÑO A Coruña

YES

livegens
livegens MARCOS MÍGUEZ

COMPLEMENTOS QUE COIDAN DO PLANETA. Libres de plásticos, sostibles e biodegradables. Unha moda que combina perfectamente o deseño co respecto ao medio ambiente

06 oct 2021 . Actualizado ás 15:31 h.

O seu proxecto botou a andar fai cousa de dous anos, tras dúas viaxes que marcaron a estes irmáns, Javier e Aitor Ramón Ramón, naturais do Bierzo. «Somos dunha familia moi vinculada ao coidado do medio ambiente. Ademais, cos anos empezamos a viaxar e en especial hai dous destinos moi relevantes: o primeiro foi unha estancia en Cuba, na que descubrín contornas naturais incribles cunha calidade humana inmensa. Esta experiencia marcoume. Falei co meu irmán e queriamos montar algo no campo da sustentabilidade, recollendo tamén as vivencias da nosa infancia e decidimos realizar tamén unha viaxe ás illas Azores, que é un destino sostible por excelencia», explica Javier. Impresionados polo que viron, decidiron crear Livegens, unha marca de lentes e reloxos de bambú sostible. «Está moi dirixida a viaxeiros e amantes do medio ambiente».

Ambos os produtos son complementos 100 % libres de plásticos, sostibles, biodegradables, cun peso moi reducido e combinan deseño con sustentabilidade. «Queriamos facer algo diferente ao téxtil, que é xeralmente o ámbito da moda sostible que máis se está traballando actualmente. Nós queriamos traballar complementos que fosen do día a día e válidos para todo o ano», resalta.

«Equiparamos a historia do bambú coa historia do ser humano de superación»

Na actualidade dispoñen de máis de 50 modelos diferentes entre lentes -a 49,99 euros-, reloxos -a 59,99 euros- e gorras de cortiza -a 29,99 euros-. «O que ten o bambú é unha historia moi curiosa detrás. É a especie máis sostible. Necesita un tempo para botar raíces e afianzarse, pero unha vez que o consegue ten un crecemento exponencial. Crece moi rápido e pode subir ata un metro, nalgunha das súas variantes, nun só día. Nós pensamos que iso tamén simboliza a esencia do ser humano. Que necesitamos un tempo para establecer a base e os obxectivos aos que queremos chegar. Entón equiparamos a historia do bambú coa historia do ser humano de superación, de acadar obxectivos e de ser constante na vida para cumprir os retos que nos propomos», destaca Javier.

Ademais de vender vía online, tamén apostan pola venda física. «Temos varios puntos de venda, tanto a nivel de Galicia como nacional e ata internacional. Estamos tamén en Malta e nalgúns destinos da Unión Europea e EE. UU. (a pequena escala). Na Coruña estamos presentes no mercado ecolóxico».