Segundo os estudos, cada día 6.500 vehículos atravesan este paso, polo que circulan uns 33 trens
26 sep 2020 . Actualizado ás 00:50 h.Un pobo dividido en dous polo paso do tren. Ese é o lastre que O Porriño arrastra desde sempre, cunhas vías do tren que dividen o centro urbano do barrio de Torneiros e de moitos edificios que conforman xa o propio centro. Despois de anos de reclamacións e de conseguir o visto e prace para a súa eliminación, desde Adif hoxe deron un paso máis neste camiño, xa que se aprobou a adxudicación do contrato para a redacción do proxecto. Isto inclúe un estudo geotécnico, outro de alternativas e un proxecto de construción.
Segundo Efe, o contrato hase adxudicado á UTE formada por GOC e Prointec por un importe de 854.603 euros.
O paso, con dobres semibarreras, é atravesado cada día por uns 6.500 vehículos, segundo os informes de Adif, ademais de multitude de persoas. Polas súas vías circulan a diario uns 33 trens. A complexidade da actuación está baseada, entre outros aspectos, en que se trata dunha contorna densamente edificada e poboado.