Adif renova con 10 millóns o tramo de Guillarei á fronteira

VIGO

Pasajeros del tren diurno con destino Bilbao, en la estación de Monforte en una fotografía de archivo
Pasaxeiros do tren diúrno con destino Bilbao, na estación de Monforte nunha fotografía de arquivo ALBERTO LOPEZ

Na estación de Tui farase unha segunda plataforma e un paso inferior

21 ene 2021 . Actualizado ás 00:59 h.

O Administración de Infraestruturas Ferroviarias (Adif), investirá 10 millóns de euros na renovación integral previsto para o tramo entre a estación de Guillarei e a fronteira portuguesa. O «Proxecto de construción de renovación integral da infraestrutura» e vía acábase de sacar a exposición pública a efectos da declaración de necesidade de ocupación de terreos, polo que está aberto o prazo para quen queira presentar algunha reclamación.

Segundo informaron fontes de Adif a La Voz, este ano prevén licitar e adxudicar o contrato das obras, que teñen un prazo estimado de doce meses. Son varias as actuacións previstas na estación de Tui, situada na Avenida da Concordia, onde se construirá unha nova plataforma no lado oeste, de 220 metros de lonxitude e ampliarase o existente ata acadar o mesmo tamaño construíndo 58 metros cara ao norte (no lado de Guillarei) e 40 metros cara ao Sur (lado Portugal). Adif prevé a execución dun paso inferior entre estas dúas plataformas, a supresión dunha vía no lado oeste e da actual plataforma central.

O proxecto inclúe a ampliación da vía 2, «que se alonga para permitir a circulación e apartado de trens de 750 metros, no marco da potenciación do tráfico de mercancías no Corredor Atlántico ferroviario». Adicionalmente actuarase, avanza Adif, sobre outros elementos próximos da infraestrutura para incrementar a seguridade como trincheiras, terrapléns, pontes e obras de drenaxe.

No apartado de interoperabilidad e accesibilidade contémplase a execución de plataformas de 220 metros de lonxitude (aptos para a parada dun maior repertorio de trens) e de ramplas de acceso ao paso inferior entre plataformas que cumpran os requisitos de accesibilidade para persoas con mobilidade reducida.

O obxectivo é realizar estas actuacións para que o gálibo permita a implantación da futura electrificación a 25 kV CA (corrente alterna). O ámbito de actuación sitúase entre o punto quilométrico P.K. 1/380 e P.K. 5/300,158 da liña ferroviaria 814: Guillarei-Valença do Minho, cunha lonxitude aproximada do tramo de 3.920 metros.