César Blanco , o bebé que naceu cunha empresa debaixo do brazo

L.Míguez VIGO

VIGO

A firma de téxtil infantil, fundada en 1998, arrincou o mesmo ano que naceu o fillo dos donos Marta Lorenzo e Jorge Blanco . Hoxe presumen de selo feito en Galicia e exportan xa fóra de España

20 may 2020 . Actualizado ás 23:33 h.

Algúns nenos veñen cunha barra de pan debaixo do brazo, ou iso dicían os refráns das avoas, e outras cunha empresa. Así foi o caso de César Blanco , que naceu na primavera de 1998 cando o seu pai atesouraba a ilusión de montar a súa propia empresa téxtil, sector no que traballaba desde facía tempo, e a súa nai apostaba por abrir unha tenda para reincorporarse ao mundo laboral, xa que estaba en paro. 

Aos tres meses de chégaa ao mundo do pequeno naceu a marca, unha empresa que hoxe é referente no sector e que entón empezou só con dous persoas e moita ilusión. 

Agora que o pequeno César estuda Periodisimo en Madrid, a firma dos seus pais: Marta Lorenzo e Jorge Blanco , continúa crecendo. Na actualidade fórmana xa dez presentas fixas, ás que se unen dous eventuais segundo a tempada e o persoal de todos os talleres colaboradores cos que traballa. «Fabricamos todo e producimos todo en Galicia. Queriamos quedarnos aquí e sempre o tivemos claro, aínda que houbo moitos momentos complicados. Pero no exterior valoran especialmente que todo se faga aquí e é un selo diferenciador», explica Marta Lorenzo. 

Cos grandes anfitrións galegos do téxtil, como Pili Carrera ou Nanos, a fama da moda infantil galega non deixa de crecer e aseguran desde a empresa que polo mundo teñen en alta estima estes produtos. «Cuesta moito crear unha marca pero a verdade é que ao dicir que somos de Galicia xa hai moito avanzado. O recoñecemento é máis fóra da nosa terra que dentro, pero adoita pasar», comenta esta empresaria.

A marca céntrase nos máis pequenos e saca dúas coleccións segundo a tempada, ás que se engaden tamén as outras dúas da súa outra liña de traballo Choses Cloe. Neste caso o mercado son as nenas de 8 a 16 anos. «Había un baleiro neste ámbito, ou tiñan que vestir moi de nena ou xa de moza maior e quixemos ofrecer unha alternativa», comentan desde a empresa, con sede no polígono da Veigadaña, en Mos. 

A súa especialidade é o punto, no que se centraron desde as súas orixes cando a empresa estaba no baixo da súa propia casa. Desde fai nove anos ocupan xa unha nave nun polígono industrial e ampliaron a outras gamas téxtiles, sempre apostando por produtos nobres. 

Como o pequeno que dá nome á marca tiña dermatitis atópica na firma sempre se preocuparon de que a roupa fose delicada para a pel dos bebés. «Agora é moi habitual pero hai 20 anos ninguén se fixaba e noostros xa o coidabamos», contan desde a empresa, que traballa con algodóns ecolóxicos e outros materiais de primeira calidade. 

Os seus deseños pódense ver por toda España a través de tendas multimarca, pero chegan tamén a Reino Unido, República Dominicana, Estados Unidos, México ou Portugal. «Chegamos a fabricar máis de 100.000 pezas por tempada pero agora as tempada acúrtanse e é diferente, podemos estar entre as 20.000 e 60.000». Como é habitual neste mundo, en pleno arranque do verán eles xa traballan na colección do próximo inverno, no que os colorees terra ou azul empolvado cobran protagonismo. E é que a moda infantil cambiou moito nos últimos vinte anos, aínda que antes as combinacións se reducían ao branco, celeste rosa e cru, agora todas as cores teñen cabida nos andeis de César Blanco . «A nosa colección de inverno leva unha gama de cores de máis de 50, hai ata sete tons de rosa por exemplo. Agora ata se usa o negro e hai que seguir as tendencias dos adultos. Ademais, a xente fíxase moito máis na composición». 

Aínda que son tempos difíciles na marca seguen apostando pola calidade e por axustar o prezo. Aínda que a clientela ten moito en conta o peto, o certo é que para os bebés o habitual é que se tenda a investir un pouco máis. Iso non quita que a competencia é complicada, especialmente polas estritas normas que se cumpren aquí en Galicia en canto a téxtil infantil. «Recibimos inspeccións e cumprimos todas as normas da nosa comunidade pero competimos logo nun mercado global no que noutras comunidades ou países non teñen eses condicionantes e venden aquí igualmente, é difícil de entender», explica Marta Lorenzo.