Afouteza

Eduardo Rolland
Eduardo Rolland A BUJÍA

VIGO

18 novs 2019 . Actualizado ás 11:46 h.

TQue o Celta ten a mellor afección do fútbol en España non é unha opinión: é un feito. O pasado mes de maio, A Liga recoñeceu aos siareiros vigueses como os mellores do campionato. O que non sabemos é se hai un premio ao mellor community xestor de Primeira. Pero, se o houbese, é probable que llo leva o do club celeste, que sumou 300.000 novos seguidores nas últimas tres campañas, para superar holgadamente o millón. Quen siga en Twitter os seus «recados» cargados de humor entende a clave deste fenómeno.

Con todo, o caso das redes non é illado. Porque abonda lembrar a campaña This is afouteza, creado para a semifinal europea contra o Manchester United. levou un dos Premios Nacionais de Mercadotecnia e este termo que forma parte do himno celeste pasou a converterse na Palabra do Ano 2017 para a Real Academia Galega. Durante meses foi o termo máis buscado no dicionario en liña da institución

Os acertos non quedan aquí. Continuaron coa campaña de abonados Isto vai de corazón ou o lema para a dramática loita pola permanencia na última tempada: A nosa Reconquista. E, este verán, conseguiron ilusionar coa «Operación Retorno».

Así que estamos ante un fenómeno que funciona. E por iso sorprende que un club que sabe comunicar tan ben se instale demasiadas veces na polémica política. Ou que os seus dirixentes se deixen arrastrar por ela. En calquera caso, seguiremos seguindo ao Celta , tamén en redes. E gozando cunhas campañas ben feitas, que gustan á mellor afección do mundo.