O novo viario desde a avenida de Madrid ao hospital non se cobra ningunha vivenda

a.martínez VIGO / LA VOZ

VIGO

A final de mes presentarase o borrador do Plan Xeral, que propón converter a AP-9 en tramo tramo urbano desde Buenos Aires e cubrir partes da autoestrada

09 novs 2019 . Actualizado ás 05:00 h.

O futuro Plan Xeral de Vigo debuxa un novo sistema viario que conectará a avenida de Madrid co hospital Álvaro Cunqueiro. O alcalde, Abel Caballero, presentou onte o trazado do que dixo que non levará ningunha casa por diante porque un tramo discorrerá por un túnel. A nova calzada partirá da A-55 desde uns metros máis adiante do Seminario, na zona de Baruxáns, e enlazará coa rúa Clara Campoamor, na ruta cara ao hospital e o campus universitario. A estrada conectará coa VG-20 e, a través desta, coa avenida de Alcalde Portanet e con Balsa. «Dámoslle un novo acceso ao hospital, ao que se poderá acceder desde a avenida de Madrid. Xa non obrigaremos a facelo a través da única vía que hai neste momento, a de Castrelos», valorou o rexedor.

O novo acceso ao hospital partirá na A-55 á altura do túnel subterráneo de conexión co Porriño que no futuro evitará cruzar as perigosas curvas de Segade e de Mos e cuxos estudos xa foron licitados.

O novo plan, cuxo borrador o goberno ten previsto presentar a finais de mes, tamén prevé converter nunha zona urbana o tramo da AP-9 desde Teis ata o centro da cidade, tal e como demandan os veciños desde hai dúas décadas polo menos. Para iso, crearase unha nova ligazón completa en Buenos Aires, ao servizo de máis de 40.000 persoas que viven nesta contorna.

Tramos cubertos

O Concello contempla cubrir a autoestrada nalgúns tramos para que a conexión entre a parte alta e baixa da cidade póidase facer por amais da dobre calzada «liquidando en parte a inmensa ferida que supuxo», afirma Caballero. «Non podemos ter Vigo atravesado por unha gabia que rompe a cidade, iso é do século XX», engade.

Para rematar, a circunvalación de cálea Arquitecto Palacios, que acaba nun semáforo provocando colas de forma continuada, resolverase eliminando esta sinalización e pondo unha rotonda que faga continuar o tráfico ata Fragoso e A Florida.

O alcalde afirma que esta actuación tampouco afectará a ningunha edificación significativa da cidade. O plan, que se atopa na actualidade en fase de redacción, tamén prevé a reforma do outro extremo de cálea Arquitecto Palacios, a que entronca coa avenida de Madrid, cuxo estado actual o alcalde definiu onte como «unha calamidade, o que o fixo quedou tranquilo porque peor era imposible».

O Concello dispón dunha estimación sobre o custo que suporá a execución destas obras que terán cobertura legal co futuro plan, pero non ofrece ese dato ata que non estea concluída a declaración de impacto ambiental.

No entanto, o rexedor afirma que o seu custo será máis económico que outras propostas expostas no pasado. «Comparado coa Ronda , onde imos parar. A Ronda era imposible de pagar e producía un dano irrecuperable na cidade», afirmou Caballero.