O Plan Xeral inclúe o novo viario ao Cunqueiro desde a avenida de Madrid

VIGO

M.MORALEJO

Tamén contempla converter a AP-9 nun tramo urbano desde Buenos Aires, cubrir tramos da autoestrada e eliminar o semáforo onde remata a circunvalación en Arquitecto Palacios

08 novs 2019 . Actualizado ás 22:10 h.

A finais de mes o Concello presentará o primeiro borrador do PXOM. O alcalde adiantou esta mañá algúns elementos centrais dos futuros viarios proxectados no novo plan que revolucionarán as comunicacións na cidade. A Ronda que aparecía no antigo plan de 2008 será eliminada do novo plan. «Era unha agresión á cidade, abriría en canle de Teis a Coruxo, non era posible financiar aquilo, levaba por diante casas», dixo esta mañá o alcalde. 

Con todo, se se contemplará un novo sistema viario que irá desde a A-55 e a zona da nova autovía ao Porriño, en Baruxáns, ata a rúa Clara Campoamor e de alí ata a VG 20 e a través dela conectando coa Avenida de Portanet e con Balsa en Citroën. Unha parte deste novo viario vai ser en túnel e non afectará a ningunha vivenda, só a unha que está medio derruida, explicou esta mañá Caballero. 

Explicando sobre un mapa, o alcalde aclarou que desde máis adiante do seminario sairá un novo viario. Esta nova estrada conectará o final da avenida de Madrid con Clara Campamor e despois continuará para conectar co nó de Balsa, en Citroen, para acabar á altura de Fenosa na rúa Portanet. 

«Dámoslle un novo acceso ao hospital, ao que se poderá acceder desde a Avenida de Madrid, todo o nordeste de Vigo pode baixar por aquí, chegar a Baruxáns, Clara Campoamor e ao hospital. Xa non obrigamos ao trazado a través da única vía que hai neste momento, que é Castrelos», comentou esta mañá. 

Outra parte da cidade poderá entrar por Portanet e toda a zona de Coia poderá baixar cara a Balaídos e de alí a Portanet e coller a ligazón ao hospital. «Facemos unha nova unión entre a VG-20 e a estrada de Madrid na zona de Baruxáns». Este sistema de viarios tamén lle dará unha nova entrada ao campus universitario. 

Ligazón completa en Buenos Aires

En segundo lugar, tamén se incorporarán nos viarios do novo plan unha nova ligazón completa da AP-9 en Buenos Aires para transformar desde esta rúa ao centro de Vigo nun tramo urbano da autoestrada. Toda esa zona entre Teis e o centro vaise a transformar nunha zona urbana e será utilizable para conectar toda unha parte enteira de Vigo, onde viven máis de 40.000 persoas.

 Ademais contemplarase cubrir a autoestrada nalgúns tramos. «Non podemos ter Vigo atravesado por unha gabia que rompe a cidade, iso é do século XX. Nalgúns tramos da AP-9 imos propor cubrir a autoestrada para que a conexión entre a parte alta e baixa da cidade póidase facer por amais da dobre calzada, liquidando en parte a inmensa ferida que supuxo», explica o rexedor.

Arquitecto Palacios 

Para rematar, a circunvalacción Arquitecto Palacios, que acaba nun semáforo, provocando colas de forma continuada, vaise resolver de tal modo que cando esta rúa chega e engarza coa avenida de Castrelos non acabe neste tipo de sinalización, senón nunha rotonda e continúe ata Fragoso e Florida.

 Esta actuación afirma o alcalde que tampouco afectará a ningunha edificación significativa da cidade. Tamén se vai a reformar a conexión de Arquitecto Palacios coa Avenida de Madrid, que o alcalde definiu como «unha calamidade, o que o fixo quedou tranquilo porque peor era imposible». 

Unha vez que se faga o estudo de impacto ambiental orzarase o importe de todas estas obras. «Comparado coa Ronda , onde imos parar, a Ronda era imposible de pagar e producía un dano irrecuperable na cidade», explicou esta mañá o alcalde.