Concha Velasco e Antonio Resines traballan en «O funeral»

La Voz

VIGO

O elenco de actores complétase con Cristina Abad, Clara Alvarado e Emmanuel Medina

09 jun 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Afundación pon fin á súa tempada de teatro coa representación do funeral, de Manuel M. Velasco, ás 20.30 horas, no Teatro Afundación (Policarpo Sanz, 13). Concha Velasco e Antonio Resines, xunto con Cristina Abad, Clara Alvarado e Emmanuel Medina protagonizan esta produción teatral sobre un surrealista velorio. As entradas pódense adquirir na web Ataquilla.com a partir de 16,20 euros máis os gastos de xestión.

Aínda que hai uns meses, Concha Velasco deixou entrever que esta podería ser a súa última obra antes de retirarse, agora, a actriz valisoletana negou ter esa tentación e xa fala doutra peza teatral.

É unha boa oportunidade para ver a Antonio Resines sobre as táboas dun teatro, xénero artístico no que adoita incidir menos que, por exemplo, no cine ou a televisión.

Pola súa banda, Cristina Abad, saltou da serie de televisión Acacias 38 aos teatro. Clara Alvarado ten moita máis experiencia interpretativa tanto en teatro como en cine e televisión. O teatro é o campo onde máis traballou ata agora o novo actor que completa o elenco, Emmanuel Medina.

A obra falar de Lucrecia Conti, a actriz máis importante do cine, o teatro e a televisión de España, que faleceu e os espectadores asisten ao gran velorio que o Ministerio de Cultura organizou na súa honra nun teatro para que o público poida despedirse da súa admirada estrela.

As súas netas Ainhoa e Mayte poñen orde porque as mostras de cariños son inmensas. Tamén aparece Miguel, un primo afastado cuxo parentesco real é descoñecido. Todo cambia cando os asistentes quedan encerrados no teatro porque o pantasma de Lucrecia se aparece para despedirse ao grande.

Ninguén dá crédito ao que sucede. A pantasma ten asuntos que resolver mesmo co seu propio representante, Alberto Luján, que trata de conter como pode á prensa que se apiña fóra. A noticia está a aparecer en todos os medios de comunicación, e todos os programas de televisión están a enviar unidades móbiles ao teatro para conectar en directo con Lucrecia, ou o que queda dela.

Non hai precedentes de algo así e Lucrecia vai aproveitar ao máximo este momento no que por fin se lle presta a atención que merece para solucionar, viva ou morta, todos os seus problemas profesionais e persoais: desde aceptar unha serie de televisión na que fai de morta, deixar que lle fagan un boneco para o Museo de Cera de Madrid ou dicirlle a unha das súas netas se pode ennoviarse cun mozo ao que todos lle ven certo parecido familiar. Todo iso ocorre mentres está pendente de que o público non pase fame neste ratito de peche e ofrecéndolles un marabilloso espectáculo.