O consumo da televisión de pagamento afiánzase en España e supera o 25 % da audiencia

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

TELEVISIÓN

Segundo os datos da análise de audiencias de Barlovento Comunicación, máis dunha cuarta parte dos espectadores consumen esa modalidade de canles

02 novs 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

A televisión de pagamento aséntase entre a audiencia española. Segundo os datos da análise de audiencias de Barlovento Comunicación, máis dunha cuarta parte dos espectadores consumen esa modalidade de canles. Concretamente é o 25,7 %, cando o ano pasado en leste mesmo mes era o 22,4 %. Todo iso vivindo dun mes, o se setembro, no que se logrou o máximo mensual: 25,9 %.

Dentro da televisión en aberto lidera a audiencia por segundo mes consecutivo Telecinco. Esta canle conseguiu un 14,9 % de audiencia total, coando entre os cinco programas máis vistos unha emisión de Gran Hermano VIP e un capítulo da serie The Good Doutor. Tras Telecinco atópase Antena 3 (12,5 %) e A 1 (10,4 %). Deste xeito as tres grandes cadeas, A 1, Tele 5 e Antena 3, rexistran o 37,9 % de cota, 1,5 puntos máis en relación ao mes pasado.

O fútbol, líder de interese

O mes pasado o fútbol foi o máis visto. O partido da Nations League entre España e Inglaterra tivo 5,658,000 espectadores de audiencia media e 31.8% de cota de pantalla. Séguea o programa previo dese mesmo partido con 4.959.000 espectadores e unha cota de 29,4 %. Despois chegan outro tipo de espazos. No terceiro posto Gran Irmáns VIP Express con 3.374.00 espectadores e un 18,4 % de cota. No cuarto, The Good Doutor con 3.346.00 espectadores e un 21,3 % de cota. E no quinto, a retransmisión do amigable Gales-España con 3.337.00 espectadores e un 22,4 % de cota.

O minuto de ouro do mes correspondeu ao España-Inglaterra. Ás 22.06 horas estaban vendo ese partido 7.115.00 persoas. En cando ao visionado en diferido a emisión máis vista é Masterchef Celebrity do día 7, con 383.000 audiencia media.

Respecto ao tipo de público que segue cada cadea, Telecinco é líder en mulleres e nos maiores de 13 anos en diante, así como no target comercial. Pola súa banda Antena 3 lidera a audiencia masculina e Clan a dos nenos de 4 a 12 anos. O informe tamén se fixa na incidencia nas redes sociais. O ránking de cadeas por número de chíos está encabezado por Telecinco (41,8 % do total), A 1 (41,1 %) e La Sexta (5,2 %).