O arranque de «GH Vip» devolve a Telecinco o liderado en setembro

b. pallas REDACCIÓN / LA VOZ

TELEVISIÓN

El España-Croacia reunió a 5,3 millones de espectadores
O España-Croacia reuniu a 5,3 millóns de espectadores M. Lorenzo / EFE

O partido España-Croacia, emitido pola 1, foi o máis visto do mes

02 oct 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

O arranque da tempada devolveu a Telecinco o liderado que ocupara durante 18 meses consecutivos e que perdera en agosto en favor de Antena 3. A cadea de Mediaset subiu dous puntos nos últimos trinta días e situouse no ámbito nacional nunha cota media de 13,9 %. Segundo o informe de Barlovento Comunicación elaborado con datos de Kantar Media, no segundo posto situouse Antena 3 cun 12,3 %, un 0,2 % máis que en agosto. En Galicia tamén foi líder Telecinco cun 14,5 %, unha cota aínda maior á rexistrada no ámbito nacional e a maior distancia de Antena 3 (11 %).  

O máis visto

«The Good Doutor» e «GH Vip». Telecinco logrou colocar dous dos seus programas entre as emisións máis vistas do mes. Trátase dos novos episodios da serie norteamericana The Good Doutor, que foi a revelación do verán, e do recentemente estreado Gran irmán VIP, os dous únicos espazos non deportivos que se coaron no top-ten do mes. Nos tres primeiros postos situáronse as retransmisións dos partidos de seleccións da UEFA Nations League, co España-Croacia situado na cabeza despois de reunir a 5,3 millóns de espectadores (34,1 % de cota). Pola súa banda, en Antena 3 o programa máis visto do mes foi a estrea da nova edición da túa cara sóame do pasado venres.      

A nova TVE

Cota do 10,2 % para A 1. No primeiro mes completo baixo o mandato da nova administración de RTVE , A 1 mantívose no terceiro posto do ránking tanto en España (cun 10,2 % de cota) como en Galicia (10,9 %), o que supón no ámbito nacional unha subida do 0,2 % con respecto a agosto e unha baixada de seis décimas con respecto ao mesmo mes do 2017. Co fútbol da selección como o seu programa máis visto do mes, A 1 tamén colocou catro emisións do concurso MasterChef Celebrity entre os 25 espazos con maior audiencia.   

Galicia

TVG obtivo un 8,9 %. Televisión de Galicia obtivo en setembro unha cota do 8,9 %, o que supón 1,9 décimas menos que o rexistrado en agosto e sete décimas menos que en setembro do 2017. Galicia segue situándose por baixo da media nacional en canto ao consumo televisivo, con 211 minutos por persoa ao día fronte aos 216 minutos do conxunto de España (25 minutos máis que en agosto).    

Noticias

Tres meses de liderado informativo para Antena 3. A aposta da nova TVE por potenciar os informativos non se reflectiu de momento nun cambio das audiencias. As noticias de Antena 3 foron as máis vistas por terceiro mes consecutivo na ponderación das edicións de sobremesa e noite. O informativo de Antena 3 é líder das sobremesas tanto de luns a venres como as fins de semana, con cotas do 17,2 % e 14,2 % respectivamente. Telecinco mantense líder no informativo das nove da noite de luns a venres (15,6 %) e A 1 lidera na edición de noite a fin de semana (11,9 %). Se se contabiliza a emisión simultánea da 1 e Canle 24 Horas, os informativos de TVE tamén liderarían as sobremesas da fin de semana.

Os MÁIS VISTOS EN españa

Telecinco: 13,9 % de cota de pantalla

Antena 3: 12,3 % de cota de pantalla

A 1: 10,2 % de cota de pantalla

Temáticas de pagamento: 8,1 % de cota de pantalla

Autonómicas: 7,7 % de cota de pantalla

Os MÁIS VISTOS EN GALICIA

Telecinco: 14,5 % de cota de pantalla

Antena 3: 11 % de cota de pantalla

A 1: 10,9 % de cota de pantalla

TVG: 8,9 % de cota de pantalla

La Sexta: 6,4 % de cota de pantalla