«GH VIP», tras a escola da estratexia dixital de «OT 2017»

b. p. l. REDACCIÓN / LA VOZ

TELEVISIÓN

O «reality» envorcará en YouTube o seu sinal 24 horas durante 10 días

08 sep 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Operación triunfo 2017 non só conseguiu resucitar un dos programas de maior éxito de TVE para unha nova xeración. Tamén creou escola pola forma en que manexou a súa estratexia nas redes sociais e pola inmediatez á hora de colgar os seus vídeos en YouTube, un dos portais máis temidos polas cadeas de televisión. GH VIP, a nova proposta que prepara Telecinco, unirase á escola de OT co que anuncia como «a maior cobertura dixital da súa historia».

Se o resucitado Fama, a bailar, que emitiu #0, xa seguía tras os pasos do concurso de TVE en canto a estratexia dixital, agora é o gran reality de Telecinco o que intentará imitar o que foi unha das claves fundamentais para o éxito do programa que encumbró a Amaia.

Para empezar, a edición de Gran irmán con concursantes coñecidos terá dous sinais 24 horas que se poderán ver na aplicación oficial de GH VIP e na plataforma de contidos de Mediaset Mitele. Os seus usuarios poderán «cambiar de cámara cando o desexen, de forma inmediata e sen cortes», avanza Mediaset. Operación triunfo apostou por primeira vez na televisión en España por mostrar os contidos abertos a través de YouTube cunha canle que emitía varias horas ao día e que logrou enganchar ás xeracións máis novas.

«Non foi moi complicado facelo ben, porque non se fixo antes. Pero o problema é que o fixemos tan ben que agora temos que superarnos», aseguraba a youtuber Belena Gaynor, xestor dixital de OT , na súa pasada visita ao Festival Carballo Interplay.

Agora o reality de Telecinco tamén levará unha destes sinais 24 horas a YouTube, aínda que só durante os dez primeiros días do programa, en busca da fidelidade da audiencia. Corríxese así a política aplicada na última edición de Gran irmán: Revolution, que acadou as súas cifras de audiencia máis baixas e decepcionou aos seguidores do formato ao eliminar a súa tradicional canle de emisión continua.

Telecinco anuncia tamén que a súa estratexia para chegar ao público por todas as canles posibles incluirá o blogue 24 horas minuto a minuto, onde se ofrecerá o relato de todo o que suceda cos participantes, así como o blogue O gato encerrado, «todo un referente para os seguidores do formato». 

Con máis de 3,5 millóns de descargas acumuladas, a aplicación de GH VIP estreará unha nova versión, cun deseño renovado e novas funcionalidades. Nela poderanse seguir as galas, os resumos e os debates en directo e á carta, ademais do dobre sinal en directo 24 horas, a última hora do concurso con noticias e vídeos e coa posibilidade de recibir notificacións con todas as novidades. Tamén se habilitará un servizo de mensaxería a través de WhatsApp para compartir noticias e vídeos.