Apple prepara o seu asalto á televisión

La Voz LA VOZ / REDACCIÓN, AXENCIAS

TELEVISIÓN

Jennifer Aniston, Spielberg e Oprah Winfrey, tres fichaxes estrela para o proxecto

02 jul 2018 . Actualizado ás 08:07 h.

Apple ten un novo reto: entrar ao grande na produción de contidos televisivos, e facerse un oco no competitivo mundo da pequena pantalla.

O xigante tecnolóxico non anunciou oficialmente nada. Pero os expertos do sector detectan sinais que apuntan a que o próximo gran negocio de Apple completarase cun paquete de subscrición que combina música, vídeos orixinais e contido de noticias e revistas.

The Wall Street Journal asegura que Apple gastará mil millóns de dólares en produción televisiva ao longo deste ano, unha cantidade notable pero moi lonxe, por exemplo, dos 8.000 millóns que agarda investir Netflix no 2018.

A partir de aí comezan os interrogantes. Que tipo de servizo dixital planea para os seus contidos orixinais? Que prezo terá e en que países estará dispoñible? Haberá algún tipo de limitación para quen non conten con produtos de hardware da firma?

De Silicon Valley a Hollywood

Por agora, o que parece xa confirmado é que, para dar o salto de Silicon Valley a Hollywood, a compaña contará con figuras con gran tirón. Steven Spielberg, Jennifer Aniston, Reese Witherspoon, Oprah Winfrey ou J.J. Abrams son algúns dos nomes que deron o si a Apple para esta nova aventura televisiva, segundo cita Efe.

Unha das grandes bazas de Apple, que de momento parece moi selectiva e só ten en marcha unha decena de proxectos, é o regreso de Aniston á televisión, medio no que permaneceu ausente desde que acadase a fama mundial con Friends .

Aniston e Reese Witherspoon protagonizarán e producirán unha serie sobre os profesionais que producen un programa matinal de noticias en televisión, un xénero con moita historia e tradición en EE. UU.

En refacho tras o fenomenal éxito de Big Little Lies, Witherspoon será tamén produtora de Are You Sleeping, unha serie de suspense que liderará Octavia Spencer.

Apple contará ademais cun ilustre de Hollywood como Steven Spielberg, que xogará de novo coa nostalxia e recuperará a fantasía e o terror da serie dos anos 80 Amazing Stories.

A traxectoria de J.J. Abrams foi comparada en moitas ocasións coa de Spielberg, así que non parece estraño que agora lle siga os pasos en Apple, onde o realizador de Star Wars: The Force Awakens (2015) producirá unha serie musical inspirada en Nova York, Little Voices.

Unha comedia sobre a poeta Emily Dickinson con Hailee Steinfeld como protagonista e unha adaptación televisiva da triloxía de ciencia ficción Foundation, de Isaac Asimov son outras apostas de Apple, que ademais poderá presumir para a súa incursión na pequena pantalla dunha auténtica raíña do medio como Oprah Winfrey, que confirmou a súa participación hai algunhas semanas.

Non será unha empresa doado, xa que a firma da mazá terá que enfrontarse a competidores do tamaño de Netflix, HBO, Amazon ou Disney, que tamén traballa no seu propio servizo de streaming (emisión en liña)

Hai que lembrar que Netflix continúa coa súa masiva produción asinando proxecto tras proxecto en todo o mundo, HBO se relame ante o éxito garantido da última tempada de Xogo de Tronos, e Amazon lanzou un órdago coa súa serie sobre The Lord of the Rings.