A plataforma conectada de Mediaset, Atresmedia e RTVE arrinca en xuño

b. p. l. REDACCIÓN / LA VOZ

TELEVISIÓN

Ofrecerá contidos á carta e opción de rebobinar os directos en televisores intelixentes

18 may 2018 . Actualizado ás 12:20 h.

As principais cadeas en aberto dan un paso adiante para poder competir coas plataformas de streaming, que van gañando terreo en España coas súas ofertas de contidos e unha nova forma de consumo que está transformando as regras do xogo no terreo televisivo. Nunha alianza sen precedentes, Televisión Española, Mediaset e Atresmedia lanzarán o próximo 14 de xuño, en fase de probas, unha plataforma conxunta que englobará as súas respectivas programacións baixo una mesma referencia e coas vantaxes que ofrece a televisión híbrida para o cada vez máis numeroso parque de televisores intelixentes.

O nome desta plataforma única será LovesTV, que, segundo aclaran os tres grupos implicados no proxecto, pronunciarase segundo a súa lectura en español («o vés televisión»), aínda que xoga de forma intencionada coa súa lectura en inglés, dirixida a aquel espectador de TDT que «ama a televisión» en aberto, argumentan.

A estes espectadores, este sistema ofreceralles funcionalidades ata agora propios dos servizos de pagamento e que van máis aló do visionado lineal tradicional, ao combinar o servizo de televisión con contidos web mediante banda larga sen necesidade de aparellos extra. No propio televisor intelixente e a través do botón azul, LovesTV permitirá visualizar os contidos da última semana, ver un programa desde o inicio aínda que a emisión xa teña empezado, realizar procuras, unha guía de programación mellorada e a posibilidade de recomendar contidos.

Moitas destas funcionalidades xa as ofrecen actualmente os distintos grupos a través das súas respectivas aplicacións e páxinas web, polo que esta iniciativa, froito dun acordo «rápido e eficaz» entre RTVE, Mediaset e Atresmedia, busca dar unha maior visibilidade a estes contidos gratuítos. A plataforma está aberta á participación doutras cadeas en aberto.

Fronte ao limitado espectro para canles de TDT e de imaxe en HD e 4K, a emisión a través de Internet permitirá unha oferta ilimitada de servizos e contidos á carta e interactivos.

O incremento do número de abonados a canles e plataformas de pagamento despegou ao longo do 2017 coa contratación dos paquetes múltiples que ofrecen as operadoras e co asentamento en España de servizos de streaming como Netflix, HBO ou Amazon. Isto fixo que no cuarto trimestre do pasado ano os ingresos da televisión de pagamento ascendesen a 564,1 millóns, un total de 60 máis que no mesmo período do 2016 e con lixeira vantaxe sobre a televisión en aberto, que recadou 560,3.

A fronteira entre as xeneralistas e as plataformas tamén se fixo máis permeable neste tempo. Moitas das series que se emiten en aberto acaban despois formando parte dos catálogos das compañas de streaming , que mesmo colaboraron na produción de series que explotan primeiro as cadeas tradicionais. É o caso, por exemplo, do ministerio do tempo, un produto de TVE cuxa terceira tempada saíu adiante grazas á participación de Netflix na súa produción.