Patrocinado por:

Estas son as novidades que Whatsapp traerá este 2019

La Voz PATROCINADO

LECER\

O servizo de mensaxería instantánea conta con millóns de usuarios en todo o mundo e cada día crece máis, por iso é polo que se actualicen constantemente

14 abr 2019 . Actualizado ás 14:09 h.

Whatsapp chegou aos móbiles en 2009 e desde entón non fixo máis que crecer. Esta é unha das razóns que motivou a esta rede social a introducir novas actualizacións que prometen cativar aínda máis á súa avultada audiencia.

Estas son algunhas das novidades que os usuarios poderán gozar a partir deste 2019; algunhas son de verdade sorprendentes.

Vídeos en push

Un dos cambios propostos por este servizo de mensaxería ten que ver coa reprodución de vídeos. Isto significa que todos aqueles usuarios que queiran gozar desta nova actualización, deben ir a WhatsApp apk e en iDescargar obter a última versión de WhatsApp.

O coñecido servizo de mensaxería incorporou esta característica no ano 2018 e con ela os usuarios tiñan a opción de reproducir vídeos en calquera chat sen ser redireccionados á aplicación. Agora Whatsapp dá un paso máis aló ao engadir unha vista previa desde as notificacións.

A diferenza do seu competidor directo, Telegram, Whatsapp eliminará a necesidade de abrir a conversación entre usuarios para reproducir calquera vídeo. Esta función traballará de xeito conxunto con distintas aplicacións como Facebook, Youtube ou Instagram e agárdase que estea dispoñible nas próximas actualizacións da aplicación.

Moitos máis stickers

Popularizáronse ao final de 2018 e os usuarios non deixaron de usalos. Aínda que existen diferentes aplicacións que inclúen packs de stickers, e mesmo poden personalizarse, Whatsapp planea incluír máis deseños para que os seus usuarios poidan descargalos. Esta innovación xa estaba presente noutras contas de mensaxería instantánea e agora incorpórase a esta última actualización da plataforma. Tamén é posible copialos para engadilos á galería do usuario.

Esta é outra das funcións nas que, moitos supoñen, a aplicación de mensaxería instantánea tomou como referencia a Telegram ou Messenger, que xa incluían esta función dentro dos seus servizos. Pero a diferenza destas dúas aplicacións, Whatsapp leva a dianteira ao permitir que os usuarios utilicen as súas fotos para crear packs personalizados.

Pagamentos, "fake news" e modo vacacións

Agora os usuarios poderán efectuar pagamentos a través da aplicación e tamén limitar as fake news que poidan recibir. Se ben aínda están en período de proba, existe a noticia dalgúns avances. Por exemplo, recentemente Whatsapp permitiu nalgúns países que os seus usuarios realicen e reciban pagamentos a través da opción "Payments", que permite asociar contas bancarias. Pero esta non é a única novidade práctica que a aplicación de mensaxería instantánea ofrece aos seus usuarios. Tamén pretende reducir a chegada de fake news e mensaxes indesexables.

O novo control das fake news da plataforma aplicouse por primeira vez en India, onde os usuarios poden reenviar unha mensaxe soa cinco veces. Esta medida ten como obxectivo diminuír as noticias falsas, o reenvío de mensaxes masivas sen fontes comprobables e outras vías de desinformación incómodas para os usuarios. A aplicación tamén planea implementar unha opción de modo vacacións, que impide a recepción de mensaxes laborais en días de descanso.

Publicidade non invasiva e modo nocturno

Unha das razóns ás cales Whatsapp debe a súa popularidade é a ausencia de publicidade invasiva. Con todo, debido ao carácter gratuíto da aplicación, a compaña estuda incluír publicidade de xeito non invasivo e así xerar ingresos. Diversas fontes aseguraron que esta se incluirá nas famosas stories, tomando o exemplo da coñecida rede social Instagram. Grazas a esta innovación, Whatsapp podería gozar de dúas grandes vantaxes: a satisfacción dos seus usuarios ao non ter notificacións molestas e, por outra banda, a diversificación dos seus servizos.

O modo nocturno é a última innovación na aparencia da coñecida plataforma para o 2019. Do mesmo xeito que Twitter e Telegram, Whatsapp planea introducir o modo nocturno para que os usuarios descansen do brillo da plataforma. Esta función cambia de xeito automático a paleta de cores da plataforma por tons máis escuros. Será necesario agardar para saber se, do mesmo xeito que Telegram, dispón de dous tons diferentes para escoller, ou se do mesmo xeito que en Twitter, será un ton xenérico.

Integración entre Instagram e Facebook

Segundo deu a coñecer The New York Times, os sistemas de mensaxería de Facebook e Instagram buscarían integrarse para ofrecer unha mellor experiencia aos seus usuarios. A proposta viría do propio Zuckerberg, a fin de simplificar o xeito en que os usuarios das tres redes comunícanse. Isto permitirá recibir mensaxes desde calquera das redes sen necesidade de abandonar a aplicación en uso. Aínda que se descoñece cando se implementará, agárdase que sexa a finais do ano 2019.

Whatsapp non só é un servizo de mensaxería instantánea. Tamén se converteu no xeito máis eficaz de comunicarse desde calquera lugar do planeta. Toca agardar a chegada do futuro nestas novas actualizacións.