Patrocinado por:

Nintendo Switch: marca de vendas e novos xogos para ampliar o catálogo

J. A.

LECER\

A marca xaponesa supera os 55 millóns de consolas vendidas e está preto de exceder á mítica NES. Xenoblade Chronicles: Definitive Edition e 51 Worldwide Games, os últimos títulos lanzados

05 jun 2020 . Actualizado ás 12:25 h.

De forma calada pero inexorable, a Nintendo Switch continúa escalando postos no ránking das mellores consolas da historia. Os meses de confinamento non fixeron senón aumentar a demanda da máquina híbrida xaponesa -consola de salón e de peto nun mesmo dispositivo-, que acaba de bater unha nova marca: máis de 55 millóns de unidades vendidas. Con esta cifra supera as vendas globais da N64 (32,9 millóns) e a GameCube (21,7) e achégase á mítica NES, que despachou 61,9 millóns desde o seu lanzamento en 1983.

As cifras de Nintendo no último exercicio, pechado a 31 de marzo, son un reflexo de que as cousas van vento en popa na compaña nipoa: aumentou o seu beneficio neto un 33,3 % no exercicio de 2019 ata 258.641 millóns de iens (2.300 millóns de euros), grazas en boa medida á excelente acollida da súa consola Switch, cuxos obxectivos de venda xa foron excedidos.

En setembro pasado lanzouse a Switch Lite, unha versión máis compacta e integramente portátil da consola, que contribuíu a «un crecemento significativo das vendas de toda a familia Switch», segundo destacou a empresa no seu informe. No entanto, recoñece que para o exercicio 2020 haberá que ter en conta potenciais riscos vinculados á pandemia do coronavirus, como unha escaseza de compoñentes necesarios para a produción da consola, limitacións nas actividades comerciais ou o impacto nos desenvolvedores externos.

Potente catálogo

Unha das grandes fortalezas de Switch é o nutrido catálogo de xogos, que continúa crecendo. O ano pasado tivo importantes éxitos como Pokémon Espada e Pokémon Escudo (17,37 millóns de unidades ata finais de marzo) ou Animal Crossing: NewHorizons , que en tan só once días (lanzouse o 20 de marzo) vendeu 11,77 millóns de copias, converténdose no mellor lanzamento da consola ata agora.

Na última presentación virtual desvelouse novo contido que estará dispoñible proximamente para a Switch, entre o que se inclúen xogos de rol e aventuras como Bravely Default II; series clásicas como Borderlands, XCOM 2 e BioShock, que desembarcan nunha consola de Nintendo por primeira vez; remakes de xogos moi queridos polos fans como Burnout Paradise Remastered Panzer Dragoon: Remake; a actualización gratuíta de Ring Fit Adventure, material descargable de pagamento de Pokémon Espada e Pokémon Escudo e outros títulos.

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

O 28 de maio lanzouse Xenoblade Chronicles: Definitive Edition, a edición final dunha lenda do xénero que chega cargada de novidades. Un novo epílogo, gráficos en alta definición, mecánicas de xogo máis puídas e pistas musicais remasterizadas para un inabarcable mundo de fantasía ábrese que mergulla ao xogador nunha aventura de rol con máis de cen horas de duración. Dous deseñadores de excepción como son Tetsuya Takahashi e Koh Kojima dirixiron no desenvolvemento do xogo ao equipo de Monolith Software, un estudo que destaca pola súa gran habilidade creando mundos detallados ao milímetro e con cousas que facer en cada recuncho e que participaron, por exemplo, no deseño do mundo aberto de  TheLegend of Zelda: Breath of the Wild.

Xenoblade Chronicles lanzouse orixinalmente en 2011 en Europa e supuxo un antes e un despois dentro do xénero. De feito, é un de os xogos mellor valorados polos usuarios de todos os tempos, cunha puntuación de 92 en Metacritic. Agora inclúe un capítulo totalmente inédito, Futuros Conectados, protagonizado por Shulk, Melia e outros personaxes novos e que transcorre un ano despois dos acontecementos de o Xenoblade Chronicles orixinal. Está dispoñible desde o principio do xogo.

A banda sonora permite escoller entre o inglés ou o xaponés para as voces dos personaxes, o que achega unha experiencia aínda máis inmersiva para os afeccionados ao sabor nipón do xénero. Outra importante é que agora existen dous modos de xogo para adaptarse a todo tipo de usuarios: o modo relaxado é perfecto para principiantes ou aqueles que prefiren centrarse máis na narrativa do título sen medo a frustrarse, mentres que o modo experto é unha opción máis desafiante pero, a cambio, os inimigos outorgan máis experiencia ao ser derrotados.

51 Worldwide Games

Outro título que acaba de aterrar este 5 de xuño é 51 Worldwide Games, a maior selección de xogos clásicos nunha consola, desde os máis coñecidos en España ata grandes éxitos de culturas de todo o mundo: xadrez, dominou, billar, backgammon... Todos veñen acompañados de tutoriales paso a paso que proporcionan estratexias e consellos detallados, de forma que poidamos REVISAR aprender a xogar ao shogi (xadrez xaponés), o Go ou o mahjong.

Xogos de cartas, de fichas, dominou, birlos, tenis, golf, pesca, hockey aéreo, billar, dardos… A gran variedade de xogos que inclúe o título combínase coa versatilidade de NintendoSwitch para ofrecer un enorme abano de xeitos de xogar. A consola pódese colocar plana sobre a mesa entre os xogadores para convertela nun taboleiro de xogo virtual nun enfrontamento cara a cara e a perspectiva tamén se axusta para proporcionar unha vista óptima.