Patrocinado por:

Huawei P30 Pro , o móbil que «converte a noite en día»

LECER\

ERIC PIERMONT | AFP

O teléfono, con catro sensores na súa parte traseira, incorpora un zoom híbrido de 10 aumentos

02 abr 2019 . Actualizado ás 20:49 h.

Unha década despois do nacemento do smartphone resulta difícil sobresaír no competitivo mercado da telefonía intelixente. Un dos aspectos nos que aínda hai percorrido é o da fotografía, onde Huawei puxo o listón moi alto hai xa varios anos coa súa asociación con Leica. O fabricante chinés acaba de presentar nun evento mundial celebrado en París (3.000 persoas e 1.800 medios de comunicación acreditados) os novos modelos da súa serie P, que foi a que inaugurou precisamente esa sinerxía que tan bos resultados deulle.

O tope da gama, P30 Pro , incorpora unha cuádrupla cámara cun zoom de 10 aumentos. Algo moi difícil de conseguir nun smartphone, dado o escaso espazo que hai para meter as diversas lentes que se necesitan para variar a distancia focal e, en consecuencia, o ángulo de visión. Ata agora, a maioría dos teléfonos ofrecían un zoom óptico 2x e conseguían aumentar esta cifra mediante interpolación ou o uso de postprocesados dixitais, que reducen sensiblemente a calidade da fotografía. No P30 Pro conségueo cun grupo de lentes en periscopio, colocadas horizontalmente para non aumentar o grosor do terminal, que son capaces de multiplicar os 5 aumentos opticos ata 50x no modo dixital.

Os tres obejtivos principais son un normal de 40 megapíxeles (RYYB, que capta un 40 % máis de luminosidade e filtra a luz amarela, potenciando a vermella e a verde), o teleobjetivo 10x e un gran angular. A eles únese un sensor ToF, cuxo nome responde ás siglas Estafe of Flight (tempo de voo): está baseado en feixes de luz infravermella de 20 Mhz que fan unha lectura de profundidade e modelan a escena en tres dimensiones.

Cun ISO máximo de 409.000, a cámara do P30 Pro é capaz de enfocar un conxunto de lapis en plena escuridade e mostrar unha imaxe con todas as súas cores, ou de converter a noite en día nunha escena interior ou exterior en penumbra. Segundo Huawei, «reescribe as regras da fotografía». Outra innovación é un modo de vídeo dual que mostra a vista de dúas das cámaras de forma simultánea coa pantalla dividida, unha co primeiro plano e outra co gran angular.

O P30 Pro dispón dunha pantalla de 6,5 polgadas, cuns marcos mínimos e un notch para aloxar a cámara frontal reducido á mínima expresión (6,64 mm.). Para desbloqueala usa un lector de pegadas baixo o panel táctil. O procesador é un Kirin 980 e parte de 8 GB de RAM e 128 GB de almacenamento, podendo chegar aos 12 + 256 GB nos modelos máis equipados. A capacidade pode ampliarse mediante cartóns NM Card.

Unha importante mellora é a capacidade da batería, que chega aos 4.200 mAh, con carga rápida de 40W (en 30 minutos recupera o 30 %). A carga é ademais reversible, de modo que podemos colocar amais desde uns auriculares inalámbricos a un rato de computador ou unha afeitadora, e estes dispositivos recuperarán a súa enerxía.

O modelo basee, P30, reduce o tamaño da súa pantalla a 6,1 polgadas, pero ofrece tamén unha avanzada tripla cámara traseira. Custará 799 euros (6 + 128 GB), mentres que o seu irmán maior roza a barreira paicológica dos mil euros (999) na súa versión de entrada.

En París tamén se mostraron os novos reloxos intelixentes do fabricante chinés, Huawei Watch GT, en versións Elegant e Active (229 / 249 euros), uns auriculares inalámbricos clónicos denominados FreeBuds (99 euros) e unha batería externa de 12.000 mAh que permite cargar “todos os teus aparellos”, e non dubidaron en incluír un MacBook ou unha Nintendo Switch entre eles.

Do mesmo xeito que facía o fundador de Apple Steve Jobs, Richard Yu finalizou a presentación anunciando «unha cousa máis». Neste caso unhas lentes de sol «intelixentes desenvolvidas entre a firma Gentle Monster e Huawei, que definiu como «unha nova fusión entre moda e tecnoloxía». Cun deseño minimalista (con reminiscencias ás RayBan Wayfarer), a clave está nas súas patillas, que aloxan micrófonos e auriculares perfectamente disimulados (non ven en ningún momento), ademais dunha batería que se carga de forma inalámbrica. O usuario que as leve poderá falar por teléfono (sincronízanse co móbil) dunha forma menos cibernética que coas antigas Google Glass. A diferenza daquelas, non inclúen cámara, nin pantalla nas lentes, pero supoñen unha aposta decidida de Huawei polo sector dos wearables de estilo. O seu lanzamento está previsto para xullo.

Mensaxe a EE.UU.

O inicio do evento de Huawei en París foi toda unha declaración de intencións. Nun momento en que a compaña se acha nun delicado pulso coas autoridades de EE.UU. que puxeron en dúbida a marca ao acusala de incluír nos seus equipos de telecomunicacións sistemas que espían para o Goberno chinés, Huawei deu a voz ao principio da presentación ás operadoras. Representantes de Telefónica , Vofadone e Orange encomiaron a evolución do fabricante de Shenzhen tanto en termos de tecnoloxía como de deseño.