Patrocinado por:

Facebook tamén compra os dereitos da Champions para América Latina

EFE

LECER\

Dado Ruvic | REUTERS

A rede social emitirá os partidos de forma gratuíta

16 ago 2018 . Actualizado ás 08:05 h.

Facebook adquiriu os dereitos de retransmisión ata 2021 da Liga de Campións e a Supercopa europea para América Latina, onde se poderán seguir de forma gratuíta 32 partidos en directo por tempada, incluídas as finais de ambas as competicións, anunciou este mércores a UEFA.

A través dun comunicado, o organismo europeo explicou que a plataforma se asegurou certos dereitos para os territorios de fala hispana de América Latina por unha cantidade que non especificou.

«A UEFA comprácese en anunciar o otorgamiento de certos dereitos de retransmisión a Facebook en América Latina, o que a converterá na sede exclusiva e gratuíta para certos partidos en directo da Liga de Campións da UEFA nos territorios de fala hispana durante o ciclo 2018-21», explica a nota.

Os partidos estarán dispoñibles na páxina de Facebook da Liga de Campións, do mesmo xeito que os mellores momentos dos partidos dos mércores e os programas relacionados co partido da semana.

O encontro que inaugurará esta alianza será a final da Supercopa europea que este mércores disputan en Tallin Real Madrid e Atlético de Madrid.

Guy-Laurent Epstein, director de Mercadotecnia de UEFA Events, mostrouse «encantado» por dar a benvida a Facebook «á familia de socios de medios de comunicación da UEFA».

«Como maior plataforma global de medios sociais en Internet -explicou- Facebook garantirá unha ampla cobertura gratuíta da competición de clubs máis prestixiosa do mundo. Agardamos con interese o lanzamento desta nova asociación que garantirá que se chegue á gran comunidade de afeccionados ao fútbol locais dun xeito altamente innovador e accesible».

Pola súa banda, Peter Hutton, director de Programación Deportiva en Vivo de Facebook, dixo que están «orgullosos» por ser «a sede exclusiva e gratuíta dos partidos da Liga de Campións da UEFA en toda Latinoamérica durante os próximos tres anos».

«Esta competición de renome mundial ejemplifica como os deportes poden conectar ás comunidades, polo que agardamos axudar aos afeccionados a ver estes partidos en directo xuntos e estamos comprometidos a traballar en estreita colaboración cos nosos grandes socios da UEFA para ofrecer unha experiencia de visionado innovadora», concluíu Hutton.

O anuncio do acordo coa UEFA prodúcese dous días despois de que se coñecese que Facebook tamén adquiriu os dereitos para retransmitir en directo os partidos de LaLiga durante as próximas tres tempadas en oito países de Asia do Sur, onde os usuarios da rede social poderán gozar da competición española de forma gratuíta.

Os 380 partidos por tempada da primeira categoría do fútbol español estarán dispoñibles de forma gratuíta para os usuarios da rede social en oito países: Afganistán, Bangladés, Bután, India, Nepal,as Maldivas, Sri Lanka e Paquistán.