Patrocinado por:

Google planea volver a China cunha versión censurada do seu buscador

EFE

LECER\

Aly Song | REUTERS

Vetará o acceso a páxinas web para regresar ao mercado chinés, bloqueado para o xigante tecnolóxico desde o 2010

02 ago 2018 . Actualizado ás 11:16 h.

O xigante tecnolóxico Google planea relanzar o seu motor de procura en China con resultados censurados para cumprir cos requisitos das autoridades deste país, segundo a publicación electrónica TheIntercept , que cita documentos internos da compaña.

Este medio dixital estadounidense sinala que Google prepara unha versión para dispositivos móbiles do seu buscador, bloqueado en China desde o 2010, e que vetará o acceso a páxinas web para poder retornar ao mercado chinés.

Ademais, esa versión bloquearía tamén procuras sobre dereitos humanos, relixión e protestas pacíficas, segundo unha lista que xa foi mostrada ao Goberno chinés, de acordo co medio.

O proxecto, baixo o nome crave de Dragonfly (libélula), comezouse a xestar na primavera do ano pasado, e comezou a tomar forma en decembro tras unha reunión entre o conselleiro delegado de Google, Sundar Pichai, e un alto funcionario do Goberno chinés, segundo a publicación.

A versión final podería lanzarse nos próximos seis a nove meses, a falta da autorización das autoridades chinesas.

Con todo, segundo o medio estatal China Securities Daily, as informacións sobre o regreso de Google ao mercado chinés non son certas, citando fontes de «departamentos relevantes» pero sen dar máis detalles respecto diso.

Un investigador de Amnistía Internacional sobre China , Patrick Poon, pediu á compaña estadounidense que poña fin a este plan. «A liberdade de Internet verá un día moi negro se Google se dobrega á censura extrema de China para entrar no seu mercado. Non vexo como unha decisión deste tipo poida ser compatible co lema de 'facer o correcto' de Google, e pedímoslles un cambio de rumbo», afirmou Poon nun comunicado.

En outubro do ano pasado, Google lanzou unha nova campaña para promocionar o seu tradutor entre os usuarios chineses, unha estratexia coa que a compaña deu o primeiro paso para volver ao xigante asiático.

En decembro, Pachai participou na Conferencia Mundial de Internet que o Goberno chinés organiza desde o 2014 en Wuzhen (centro).

Despois, en xaneiro, o buscador uniuse a un investimento na plataforma chinesa de retransmisión de xogos en directo Chushou, e a principios deste mes, lanzou un xogo de intelixencia artificial na aplicación de redes sociais WeChat, de Tencent.

Google e as súas plataformas de correo ou mapas están bloqueados no país máis poboado do mundo, que tamén conta co maior número de internautas, desde que a empresa estadounidense e o Goberno chinés romperon as negociacións sobre os termos nos que debía operar no xigante asiático.