Patrocinado por:

A prensa insta a Facebook a non tratar o contido xornalístico como «publicidade política»

La Voz LA VOZ / REDACCIÓN

LECER\

REGIS DUVIGNAU | Reuters

Facebook nun documento enviado ao Senado estadounidense recoñeceu que recompila datos de internautas non rexistrados na rede social, pero non crea perfís dos mesmas na súa plataforma

13 jun 2018 . Actualizado ás 07:24 h.

Wan-Ifra, a Asociación Mundial de Xornais e Editores de Noticias, xunto con outras organizacións que representan a máis de 20.000 editores de medios de comunicación de 120 países de todo o mundo, mostraron a súa preocupación pola catalogación que fai Facebook da información política de calidade. A rede social introdúcea no apartado de «publicidade política» o que a xuízo do presidente e CEO de News Media Alliance, David Chavern, «podería causar un dano irreparable á industria dos medios de comunicación». Por iso é polo que os editores propoñan «unha solución viable para todos».

Como recolle un comunicado da Asociación de Medios de Comunicación (Ami), os colectivos de medios mandaron unha carta a Mark Zuckerberg na que están abertos a manter unha reunión con el. Ademais, de instarlle a que a información política realizada con calidade non vaia no mesmo saco que a «publicidade política» porque non é propaganda, advirten de que ao catalogala dese modo a rede social «socavará o papel do xornalismo como cuarto poder e lexitimará o contido non xornalístico en todo o mundo».

Na carta enviada ao CEO de Facebook tamén inclúen tres recomendacións para poder deixar exento ao contido xornalístico do arquivo público de publicidade política. Con todo, apuntan no comunicado, as suxestións «non eximen de ningún xeito a Facebook da súa responsabilidade polos problemas creados pola súa plataforma, pero dan achegas críticas da industria para axudar a identificar solucións razoables e escalables, traballando xunto a unha coalición de asociacións que xa dedicaron tempo a este problema».

Por outra banda, Facebook nun documento enviado ao Senado estadounidense recoñeceu que recompila datos de internautas non rexistrados na rede social, pero non crea perfís dos mesmas na súa plataforma.