Patrocinado por:

Os usuarios de Facebook poderán saber que contido viron promovido por a propaganda rusa

Efe

LECER\

THOMAS WHITE | Reuters

A compaña de Mark Zuckerberg asegura que é «importante que a xente entenda como actores estranxeiros trataron de sementar división e desconfianza usando a rede social antes e despois das eleccións de EE.UU.»

22 novs 2017 . Actualizado ás 21:18 h.

A rede social Facebook habilitará unha ferramenta para que os seus usuarios poidan saber que contidos seguiron e viron daqueles que foron promovidos por axentes rusos para, supostamente, influír nas eleccións presidenciais de EE.UU. nas que obtivo a vitoria Donald Trump. «É importante que a xente entenda como actores estranxeiros trataron de sementar división e desconfianza usando Facebook antes e despois das eleccións estadounidenses do 2016», sinalou este mércores nun comunicado a compaña dirixida por Mark Zuckerberg.

Esta ferramenta estará dispoñible a finais deste ano e permitirá aos usuarios saber que páxinas vinculadas á propaganda rusa en Facebook e Instagram seguiron ou cualificaron co popular «gústame» entre xaneiro do 2015 e agosto do 2017.

Desde a campaña electoral, Facebook estivo no centro da polémica acerca da difusión de contos e noticias falsas a través da súa rede co obxectivo de interferir na votación. Uns 126 millóns de estadounidenses viron en Facebook as publicacións dos axentes rusos, quen tamén publicaron 131.000 mensaxes en Twitter e colgaron un milleiro de vídeos en Youtube, segundo as cifras manexadas polos responsables destes xigantes tecnolóxicos cando compareceron ante o Comité de Xustiza da Cámara Baixa de EE.UU. fai tres semanas.

Facebook tamén asegurou que Internet Research Agency, vinculada ao Kremlin, investiu preto de 100.000 dólares para 3.000 anuncios nunhas 470 páxinas que xa foron pechadas. Os contidos destas publicacións estaban relacionados coa raza, a relixión, os dereitos a posuír armas e coa orientación sexual e de xénero.