Patrocinado por Patrocinadopor

Chega á mesa a promoción definitiva: o Black Centola

Carlos Crespo VILAGARCÍA / LA VOZ

CONSUMO MAR

Juan José García Gerpe, autor de la idea, posa orgulloso en O Churrasco junto a una parte de los 190 kilos de centollo de los que se ha provisto en la  lonja de Cambados
Juan José García Gerpe, autor da idea, posa orgulloso no Churrasco xunto a unha parte dos 190 quilos de centola dos que se ha provisto na lonxa de Cambados Mónica Irago

O Churrasco de Rubiáns retoma a tarifa plana de 15 euros por peza para festexar a apertura da campaña do saboroso crustáceo

27 novs 2021 . Actualizado ás 11:07 h.

Nin pasa de moda nin necesita tendencia que o xustifique. Unha boa centola enxálzase, en calquera momento, como un reclamo incuestionable, como unha invitación ao goce, unha participación dun sorteo no que sempre toca.

Ben o saben no Churrasco de Rubiáns, en Vilagarcía de Arousa. O seu propietario, Juan José García Gerpe, tivo xa hai uns anos a agudeza de advertir que a fusión entre un fenómeno, por aquel entón recentemente importado pero con vocación de arrase, como é o Black Friday, con outro fito, neste caso moi noso como é a apertura, a mediados de novembro, da tempada da centola. Da fusión dun e outro naceu o Black Centola, unha idea desas que, como tantas outras, semellan nun principio desatinadas pero que acabou por consolidarse como unha cita anual que congrega cada ano no local de Rubiáns a un bo número de devotos.

E é que a oferta que se propón non é cuestión menor. Aquí non se xoga con porcentaxes nin descontos. Non señor. No Black Centola imponse a tarifa plana. Este ano a razón de 15 euros por peza. E, as imaxes que acompañan estas liñas son fiel testemuño, hainos de talla considerable.

Con 190 quilos do prezado crustáceo fíxose hai uns días Juanjo García na lonxa de Cambados. Tras o éxito da primeira xornada, a do xoves, na que só ao mediodía xa despachou máis dunha trintena de pezas, a dúbida é se eses case 200 quilos de centola da ría serán suficientes para chegar ata o domingo, día no que se dará por concluída a promoción.

«En 2019 —o pasado ano non se puido celebrar o Black Centola— vendemos máis de 200 quilos. Este ano empezamos moi ben. Veremos que pasa. Se non chega o que compramos intentaremos conseguir máis. Non nos gustaría defraudar aos nosos clientes», comenta o propietario do churrasco vilagarcián.

A centola sérvese, como non, ao uso tradicional, cocido no seu punto en abundante sal. A única condición que a casa impón é que o goce do mesmo sexa no propio local. Non se serve para levar, nin sequera a través do Churrascar. E non se trata tan só dunha cuestión de índole económico, argüe o propietario. «A centola é un produto que se presta ao goce en compaña. É un prato que hai que compartir».