Patrocinado por Patrocinadopor

Feixe o teu #FeirónNaCasa cociñando con produtos de Galicia e subindo a receita á Rede

M.C. REDACCIÓN

GANDERÍA

Las tapas para este campeonato tendrán que ser elaboradas e innovadoras
As tapas para este campionato terán que ser elaboradas e innovadoras

Medio Rural impulsa a súa iniciativa Mercaproximidade lanzando unha campaña en redes sociais para animar aos consumidores a encher a cesta da compra con alimentos galegos

16 may 2020 . Actualizado ás 05:00 h.

Hai un acompañamento na cociña de Francia , o aligot, que viches con elegancia calquera prato. É unha especie de puré de pataca que conta como aliado cun bo queixo tome fraîche. Pero non fai falta ir ata o país galo en busca de ingredientes para un bo aligot. Abondan, por exemplo, unhas boas patacas da Limia deixándose querer por algún dos moitos queixos que se fan en Galicia. E xa para completar o prato, por que non servilo como acompañante dun bo entrecot de tenreira, un solombo de porco celta ou unhas chuletas de cordeiro adherezadas con romeu?. Non caben escusas para non poder enchela cesta da compra con  ingredientes producidos por agricultores e gandeiros galegos, os mesmos que durante os últimos dous meses encargáronse de manter cheas os andeis dos supermercados ou as tendas de barrio. Non a hai porque Mercaproximidade, a iniciativa lanzada por Medio Rural para dar saída a produtos perecedoiros que ao non ter á hostalería como canle de comercialización corrían o risco de perderse, logrou colocar todos eses alimentos nos lineais dos supermercados de cadeas como Gadis, Froiz, Vegalsa-Eroski, El Corte Inglés, Carrefour, Grupo Cuevas , Lidl, Alcampo, Coviran e  DIA.

Pero agora Medio Rural quere dar un impulso máis á súa campaña #VoudeSúperFeiron a través das redes sociais para que cada vez máis familias vaian incorporando estes produtos á cesta da compra. Porque sería bo que os produtos galegos chegasen a eses supermercados para quedar porque lograron seducir ao comprador e os fogares demándanos. A idea que puxo agora en marcha a consellería e que onte comentou o titular dese departamento da Xunta, José González, a representantes das distintas cadeas comprometidas con Mercaproximidade, é lanzar nas redes sociais a campaña #FeironNaCasa. De que se trata? Pois de que os galegos fagan de chef. Non só para elaborar o aligot, senón para cociñar calquera prato que se lles ocorra tomando como base os produtos adquiridos ao ir de #VoudeSuperFeiron. A idea é que logo suban esas receitas ás súas redes con #FeironNaCasa . De momento, son xa 450 os gandeiros, agricultores e industrias agroalimentarias que se sumaron a unha rede que cada vez abriga a máis xente.