A nova plataforma incrementa os contidos informativos locais e xerais
08 dic 2025 . Actualizado á 12:57 h.RadioVoz acaba de estrear unha versión renovada da súa páxina web, deseñada para aliñar a súa presenza dixital coa nova identidade corporativa da cadea e para facilitar a navegación grazas a unha estrutura máis xerarquizada dos contidos.
Ademais, a nova plataforma incrementa os contidos informativos que ofrece, tanto locais —en función da emisor que seleccione cada oínte— como xenerais.
A portada da web cambia de aspecto para dar prioridade á reprodución en directo a través de cada unha das 23 emisor da cadea en Galicia. O usuario poderá seleccionar cal quere sintonizar movendo un dial que lembra ao das radios analóxicas.
Agora gañan protagonismo a grella de contidos e a información, xa que a páxina está conectada cos canles RSS das distintas edicións locais e da edición xeral de La Voz, o que permite ofrecer aos seguidores en tempo real as noticias máis destacadas.
Ademais, ponse en marcha a sección La Voz do día, onde cada xornada Antía Díaz, xefa de programas e informativos, destaca as declaracións dun protagonista da actualidade.
Os apartados Programas e Pódcast presentan, en primeiro lugar, os espazos que se emiten en cadea, para toda Galicia, e permiten navegar polos locais, deportivos e musicais, con toda a información e contidos de cada un. A sección As nosas voces detalla os perfís dos xornalistas e presentadores en antena.
A web fomenta a interacción cos oíntes facilitando os datos de contacto de todos os programas, os locutores e, tamén, das emisor.