Telegram rexistra 70 millóns de usuarios nun día tras a caída de WhatsApp

La Voz REDACCIÓN

SOCIEDADE

DADO RUVIC | Reuters

As chamadas e as mensaxes de texto tamén se dispararon o pasado luns, segundo Orange e Vodafone

06 oct 2021 . Actualizado ás 11:18 h.

A caída dos servizos de Facebook tivo un impacto positivo nunha das aplicacións rivais, Telegram, que experimentou un crecemento «marca» coa chegada de 70 millóns de novos usuarios nun só día. O luns a aplicación de mensaxería Telegram experimentou «un crecemento marca no rexistro de usuarios e actividade», como informou o fundador da mesma, Pavel Durov, nunha publicación a súa canle.

«A taxa de crecemento diario de Telegram excedeu a norma de forma exponencial», asegurou Durov, quen indicou que rexistraron 70 millóns de «refuxiados doutras plataformas» nun só día.

WhatsApp, Facebook e Instagram experimentaron o luns pola tarde noite unha caída global nos seus servizos que durou ao redor de seis horas. A compaña tecnolóxica atribuíuno a «cambios defectuosos» na configuración dos routers que coordinan o tráfico de rede entre os centros de datos da compaña, que interromperon o tráfico.

As chamadas e as mensaxes tamén se dispararon

As chamadas e os SMS disparáronse a noite do luns debido á caída das redes sociais xestionadas por Facebook (WhatsApp, Instagram e o propio Facebook), segundo datos de Orange e Vodafone.

O operador galo notificou un momento pico cun 120 % máis de chamadas que o habitual entre as 19.15 horas e as 19.30 horas, así como un aumento medio do 55 % das chamadas de voz durante as horas en que o servizo de Facebook estivo interrompido, segundo Europa Press.

No caso de Vodafone, o incremento foi do 40 % respecto ao luns anterior, mentres que os SMS se dispararon un 148 % no caso desta firma e oito veces no de Orange. Así mesmo, os datos móbiles caeron un 8 % entre os clientes do operador francés e un 6 % no dos de Vodafone.

Este último publicou tamén datos do uso de aplicacións durante o apagamento de Facebook e as súas filiais e neles destaca a alza de servizos de videollamadas e mensaxerías como Skype (210 %) e Telegram (190 %), mentres que, en menor medida, tamén houbo picos de actividade en WeChat e Snapchat (30 % máis que o luns anterior).

Así mesmo, os usuarios tamén recorreron máis a aplicacións de lecer como Netflix (+24 %) e TikTok (+14 %).

A pesar de ser unha incidencia de Facebook, moitos clientes buscaron explicacións no seu operador e Vodafone xestionou un 300 % máis de incidencias na súa aplicación durante o período de inactividade das aplicacións.