O consumo diario sitúase de media en tres horas e oito minutos, un 24 % que o mesmo mes do ano pasado
01 ago 2021 . Actualizado ás 17:02 h.A emisión da Eurocopa de fútbol acaparou os 15 primeiros postos na lista de emisións de televisión máis vistas do mes de xullo, o que pon a Telecinco na cabeza do ránking de cadea máis vista, cun 17 % da cota de pantalla.
Así o reflicte a Análise mensual do comportamento da audiencia TV que realiza a consultora Barlovento con datos extraídos de Kantar Media, que lidera Telecinco por 35º mes consecutivo, co seu mellor dato desde novembro do 2008.
Como era de agardar, o minuto de ouro do mes levoullo a quenda de penaltis do partido Italia-España do 6 de xullo, que seguiron 14.915.000 espectadores, o que supón un 39 % de audiencia.
Como vén sendo habitual, por detrás de Telecinco sitúase Antena 3 cun 13,1 % (que supón un 0,3 % menos que o mes anterior), seguido da 1, cun 8,9 %, que aumenta un 8,8 % e recupera a terceira posición como cadea máis vista.
Por detrás quedan as temáticas de pagamento, cun 7,9 %, e as autonómicas, cun 7, 7%, e La Sexta, cun 5,5 %, e Catro, con 5,2 %, mantéñense por amais da 2, que sobe un 0,1 % ata o 2,8 %.
O liderado de Telecinco é indiscutible: é líder en todos os grupos sociodemográficos por sexos, idades, índices socioeconómicos e hábitats; lidera todas as rexións, fóra de Castela A Mancha e Castela León (Antena 3), lidera todos os días da semana e, por franxas horarias é líder na mañá, a tarde, prime-estafe ee l latexa-night.
Antena 3 lidera a sobremesa e as Temáticas de Pagamento son a opción máis vista na madrugada. En canto ao consumo diario de televisión, a media é de 3 horas e 8 minutos diarios (un 24 % menos que o ano pasado).
O informe revela que os que máis tempo dedican ao día a ver a televisión son, por sexo, as mulleres (3 horas e 21 minutos de media diaria) e por franxas de idade, os maiores de 64 anos (con 5 horas e 27 minutos de media por persoa ao día).
En canto á cobertura televisiva diaria, 27,9 millóns de persoas (61,2 % da poboación) acende todos os días a televisión, mentres que 2.472.000 de persoas (5,4 % do total) non ha sintonizado nin un só minuto este mes.
Barlovento tamén detalla que o ránking de autonómicas por cota de pantalla está encabezado por TV3 (12,7 %), ETB2 (10,2 %), Aragón TV (10 %), TVG (9,6 %), Canal Sur (7,4 %), TPA (7,2 %), CMM (6,7 %), C.EXT.TV (5 %), A 7TV (4,8 %) e Telemadrid (4,7 %).
Finalmente, destaca que os informativos de Antena 3 (con 1.939.000 de espectadores e 18,3 %) son os máis vistos por décimo noveno mes consecutivo. A segunda opción é para Telecinco (cun 1.580.000 e 15,1 %) e a terceira para A 1 (1143.000 e 10,5 %).
Antena 3 é líder cos seus informativos de sobremesa de luns a domingo e nas noite de luns a venres e mantén un empate técnico con Telecinco nas fins de semana.