Comeza o curso no Máster en Produción Xornalística e Audiovisual

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

SOCIEDADE

VÍTOR MEJUTO

Un total de 30 alumnos empezan a súa formación especializada o vindeiro luns

24 oct 2020 . Actualizado ás 05:00 h.

Un total de 30 alumnos procedentes de Galicia, do resto de España e de Iberoamérica -todos bolseiros ao 100 % e cunha axuda de 3.500 euros para os estudantes estranxeiros- inician o vindeiro luns 26 unha nova edición do Máster en Produción Xornalística e Audiovisual (MPXA). Esta titulación oficial da Universidade da Coruña (UDC), coorganizada pola Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre e a Fundación Amancio Ortega, inclúe dúas especialidades: Produción Executiva Audiovisual e Xornalismo Avanzado Multiplataforma.

Os estudantes -15 de cada rama- participaron onte nun sinxelo acto de benvida no Museo Santiago Rey Fernández-Latorre, situado na sede central de La Voz de Galicia en Arteixo , onde tamén se atopan as instalacións do Máster. Cumprindo os protocolos de seguridade pertinentes, os alumnos asistiron ás intervencións dos codirectores da titulación, José Francisco Sánchez e María José Arrojo, e do director da Fundación Amancio Ortega, Óscar Ortega.

Clases presenciais

O luns os alumnos participarán nas súas primeiras clases nas aulas do MPXA a cargo de Pablo Romero Sullá, profesional cunha traxectoria vinculada ao desenvolvemento da televisión de pagamento en España, fundador e CEO da empresa Tarkinia. Serán sesións presenciais en aulas diferenciadas, respectando as distancias de seguridade. En todo caso, as instalacións do Máster están adaptadas por se fose necesario recorrer á formación online nalgún momento.

Como profesores terán a reputados expertos do mundo da comunicación, procedentes dos principais grupos de comunicación, cadeas de televisión, plataformas audiovisuais e produtoras recoñecidas a nivel nacional e internacional. Algún destes docentes son antigos alumnos do MPXA, como é o caso de Emma Lustres e Borja Pena, produtores executivos e fundadores de Vaca Films; Teresa Fernández-Valdés, produtora executiva e fundadora de Bambú Producións e Tomás García Morán, director de Estratexia Dixital de La Voz de Galicia, entre outros.

Ao longo do curso, formaranse, por exemplo, en materias como xestión de empresas audiovisuais e de comunicación, produción executiva, ideación de contidos, creación de documentais, series ou formatos de entretemento, xornalismo dixital, de datos, técnicas de investigación e reporterismo avanzado. Ademais, traballarán con casos reais e desenvolverán un proxecto xornalístico ou audiovisual orixinal en función da especialidade realizada, tutelados por profesionais da comunicación e produtores executivos líderes do ámbito europeo. Os alumnos finalizarán os seus estudos cunha estadía de prácticas remuneradas que vai durar un mínimo de dous meses.