Evolución positiva dos pensos para granxas e da pasta de papel no tráfico portuario de Marín

Marcos Gago Otero
Marcos Gago MARÍN / LA VOZ

SOCIEDADE

AUTORIDADE PORTUARIA

O impacto do covid-19 tradúcese nunha caída da demanda de mercancía xeral

29 may 2020 . Actualizado ás 10:07 h.

Os graneis agroalimentarios que serven como pensos para as granxas do interior de Galicia e a pasta de papel para a produción de materiais hixiénicos e sanitarios son os dous tráficos que mostran unha evolución máis positiva no balance da actividade do porto de Marín de xaneiro a abril. O presidente da Autoridade Portuaria, José Benito Suárez Costa informou que se deu un descenso acumulado do 6% con respecto aos catro primeiros meses do exercicio anterior, o que se notou no descenso da mercancía xeral, que é o outro gran alicerce da actividade marinense. Con todo, rexistráronse importantes crecementos nas principais mercancías de consumo que abasteceron os mercados durante estes meses. Cereais e fariñas, por exemplo, experimentaron un crecemento do 27 % e garantiron o abastecemento das explotacións gandeiras e as granxas avícolas de Galicia.

Suárez Costa engadiu: «O porto e todas e cada unha das súas empresas consolidáronse como un servizo esencial, clave para garantir que os mercados da contorna estean abastecidos dos produtos básicos para os consumidores». O presidente portuario trasladou novamente o seu agradecemento a todas as empresas portuarias así como aos seus traballadores «polo esforzo que realizaron para manter a actividade, o que permitiu que a cadea loxística de tránsito de mercancías non sufrise paróns e non houbese problemas de subministración aos cidadáns».

No consello de administración telemático desta semana, Suárez Costa expuxo aos conselleiros as actuacións que levou a cabo a Autoridade Portuaria desde o inicio da crise sanitaria para garantir a seguridade dos traballadores e a continuidade dos servizos coas máximas garantías posibles. Tamén detallou as medidas económicas adoptadas para contribuír a apoiar a liquidez das empresas portuarias e dos seus provedores e fomentar a competitividade do porto.