A Deputación planea impulsar o consumo de produtos locais agroalimentarios

La Voz OURENSE

SOCIEDADE

Santi M. Amil

A campaña podería abarcar a outros sectores, como o turismo, o comercio ou a hostalería

28 may 2020 . Actualizado ás 05:00 h.

Tras a primeira reunión do Comité asesor do sector agroalimentario da provincia de Ourense, celebrada este mércores por vía telemática desde a sede da Deputación, a institución que dirixe José Manuel Baltar anunciou a posta en marcha dun plan que, baixo o amparo de «Marca Ourense», impulsará o consumo de produtos agroalimentarios locais coa idea de que a campaña abarque outros sectores ligados á actividade, como son o turismo, comercio, hostalería, agroindustria e, a grandes liñas, o mundo rural da provincia. Ademais, os 18 representantes reunidos puxeron de manifesto a necesidade de crear unha plataforma de comercio para a venda directa dos produtos do campo ourensán.

A reunión contou coa participación do presidente da Deputación, José Manuel Baltar; o presidente do Inorde, Rosendo Fernández, e representantes de entidades do sector agroalimentario de toda a provincia: Juan Manuel Casares (C.R.D.Ou. Ribeiro), José Luis García Pando (C.R.D.Ou. Valdeorras), Lara dá Silva (C.R.D.Ou. Monterrei), Guillermo Budiño (Pataca de Galicia), Jesús Quinta (Castaña de Galicia), Milagros Prada (Pementos de Oímbra ); José Antonio García (Asociación de produtores de aceite), Carlos Rodríguez (Pan de Cea), Servando Álvarez (Centro agrogandeiro de Xinzo), Emilio Rodríguez (presidente comerciantes Praza de Abastos de Ourense e da Asociación Galega dá Carne), Andrés Mazaira (Observatorio Económico Ourensán), Emma González (Expourense), Pedro Rodríguez (Agromacen) e Raquel Rodríguez (Centro apícola da Veiga).