O consumo de televisión segue disparado, pero vai en descenso

La Voz REDACCIÓN

SOCIEDADE

A audiencia do domingo supera os 34 millóns de persoas e doce dos programas máis vistos do día foron informativos

30 mares 2020 . Actualizado ás 16:15 h.

A audiencia acumulada da televisión onte, domingo, foi de 34,3 millóns de españois (o 75,7 % da poboación), 0,6 millóns menos que o mesmo día da semana pasada e fundamentalmente programas de contidos informativos, que ocuparon 12 dos 25 postos de programas máis vistos, segundo recolle Efe.

A pesar desta maior parte de contido informativo, o programa con máis audiencia foi Sobreviventes: Conexión Honduras , cun 18,8 % de cota de pantalla, seguido de Informativos Telecinco 21:00, cun 14,1 %.

Segundo o informe de audiencia de Barlovento Comunicación, con datos de Kantar Media, se se toman como base todos os potenciais espectadores -visen ou non visen a televisión- e que inclúe a cidadáns a partir de 4 anos, a media de consumo sitúase en 324 minutos (5:24 horas), 19 minutos menos que o mesmo día da semana pasada.

O consumo por espectador (os que si viron a televisión) foi de 417 minutos, lixeiramente inferior ao mesmo día da semana pasada (15 minutos menos).

O tempo de consumo doutros usos da televisión como Internet, streaming, videoxogos, etc, ascendeu a 46 minutos presenta/día, co que o tempo total foi de 372 minutos de media.

Por grupos, o maior consumo rexistrouse nas mulleres (335 minutos), cidadáns de 45 a 64 anos (419 minutos) e maiores de 64 anos, que con 449 minutos.

Por comunidades autónomas, en primeiro lugar sitúase Asturias cunha medida de consumo de 367 minutos; seguida de Castela-A Mancha (348), Andalucía (345), Comunidade Valenciana (343), Canarias (337), País Vasco (336), Murcia (323), Aragón (322), Galicia (311), Madrid (304) e Cataluña (289) e Baleares (290).

A audiencia media ao longo do día foi de 10,2 millóns e a media de espectadores en prime-estafe foi de 19,7 millóns, mentres que na franxa de tarde viron a tele 17 millóns, na sobremesa 16,8 millóns e pola mañá 4,7 millóns. O pico de maior audiencia rexistrouse ás 22:01 horas, con 21,5 millóns de espectadores fronte ao televisor.