Despois de ordenar, Marie Kondo anima agora a comprar os seus produtos

La Voz

SOCIEDADE

MONICA ALMEIDA | Reuters

A experta en organización abre unha tenda en Internet onde vende a prezo de ouro paus de madeira, diapasones, botes para o té e outros utensilios de dubidosa utilidade

19 novs 2019 . Actualizado ás 19:37 h.

Netflix empezou o 2019 marcándose o bo propósito de ordenar os fogares e estreou o 1 de xaneiro a serie A ordenar con Marie Kondo. Despois de darnos once meses para tirar todo o lixo sobrante, a autora da maxia da orde anima agora aos seus seguidores a volver a cheas as súas casas cunha chea de utensilios domésticos de deseño minimalista e prezos selectivos que vende na súa propia páxina web. A súa lema evolucionou e é agora «A comprar con Marie Kondo».

Na súa tenda virtual, os seguidores poden comprar un vaso dourado de latón, estaño e silicona para colocar as culleres de madeira da cociña por 275 dólares (248 euros), que xustifica o seu prezo no feito de que está feito de latón inoxidable, pode ser usado tamén como floreiro e «ten un centro de gravidade baixo, o que lle permite permanecer estable cando se enche con utensilios moi altos».

Marie Kondo, coñecida internacionalmente polo seu famoso libro sobre a orde e polo programa de televisión no que anima a baleirar os fogares de todos aqueles obxectos innecesarios que non nos fan realmente felices, creou unha tenda electrónica na que vende artigos de aromaterapia, cepillos de uñas ou un diapasón. Aínda que asegura que en un fogar non debería haber máis de trinta libros, cre que si son necesarios un pau de madeira para masaxes por 12 dólares (11 euros), un cucharón para a sopa por 96 dólares (86 euros), unha vela por 86 dólares (77, 6 euros), un frasco para gardar o té por 200 dólares (180 euros), unhas babuchas de coiro por 206 dólares (186 euros), un florero de tea por 42 dólares (38 euros), unha fiambrera por 60 dólares (54 euros) e un coitelo de cobre por 180 dólares (162 euros). 

A estrela do programa de Netflix ¡A ordenar con Marie Kondo! engadiu á súa páxina web www.konmari.com esta tenda electrónica con 125 artigos, lanzada o pasado luns e enfocada primeiro para compradores dos Estados Unidos.

Sobre esta iniciativa, Kondo dixo a The Wall Street Journal que a utilidade do diapasón é facelo soar, tipicamente contra un cristal, e «deixar que a frecuencia vibre por toda a casa». Sostén que ela ás veces o fai vibrar por todo o seu corpo porque «clarifica» a súa «enerxía».

«O obxectivo de ordenar é facer espazo para obxectos con significado, persoas e experiencias. Non podo pensar nunha alegría maior na vida que estar rodeada de obxectos que amo», explica a propia Kondo na páxina web da tenda.

Marie Kondo, que vive en Los Ángeles, viaxará a Tokio nos próximos días para participar o 1 de decembro nunha selectiva conferencia, titulada Knocking the third door (chamando á terceira porta) xunto co emprendedor estadounidense Alex Banayan.