Novidades de «A casa de papel»: a cuarta tempada é máis dura e Netflix estuda un «spin-off»

E. P. ALMERÍA

SOCIEDADE

Netflix

Jesús Colmenar, produtor executivo e director de varios capítulos, acudiu xunto a Pedro Alonso a un encontro con seguidores da serie en Almería

19 novs 2019 . Actualizado ás 00:26 h.

 «A cuarta tempada vaise pór máis dura. Vai ser máis dura para o espectador». Así avisa aos seguidores da casa de papel Jesús Colmenar, produtor executivo e director de varios capítulos de a series española máis internacional, que tamén apuntou que Netflix «expúxose» realizar un spin-off, aínda que non quixo revelar cal dos personaxes sería o protagonista desta continuación da exitosa produción. O segredo segue sendo clave. «Esa información custaríanos a vida», dixo entre risos ás decenas de fans que pedían que se centrase en Berlín. Colmenar realizou estas declaracións durante un encontro un encontro co público no marco do estival Internacional de Cine de Almería.

Colmenar avanzou a dureza da cuarta entrega, con estrea prevista para o 2020, e da quinta cando un dos asistentes á charla pediulle que A casa de papel tivese unha deriva máis do estilo de Breaking Bad. O galego Pedro Alonso, que precisamente interpreta a Berlín, respondeulle que os máis «importante é que van facer que vibre a alma». E defendeu que calquera dos personaxes de a serie merecería un bo spin-off porque considera «colleron tanta forza todos que case se podería facer un de cada un».

Colmenar e Alonso revelado multitude de anécdotas da rodaxe da serie de Netflix, deron resposta a preguntas sobre curiosidades do elenco de actores e tamén reflexionaron sobre os retos que lles expuxo a propia evolución da historia e os personaxes ou o impacto persoal de o seu éxito: «Non imaxinabamos que isto ía suceder e foi un estalido espontáneo».

O produtor e director lembrou as «moitísimas voltas» que lle deron a retomar a serie, «que se concibiu pechada, como unha película, cun final coherente, unha obra con sentido en se mesma», para pórse a gravar a terceira e cuarta tempada. Explicou que non dixeron que si ata atoparon a clave de «como facela máis grande, algo no que o feedback dos fans en redes sociais foi moi importante». «Se non atopásemos unha razón de peso e non puidésemos redimensionar a historia para contar máis aló, non regresásemos», destacou.

Alonso admitiu que viviu unha curiosa situacion co seu personaxe. «É importante a vertixe que me fixo sufrir reinventar, que non resucitar, a Berlín e mantelo vivo a pesar de que moitas das súas claves como personaxe desaparecían». «Todos soubemos a responsabilidade do que tiñamos entre mans e conseguimos seguir cos pés na terra e non deixarse arrastrar, o que é moi bo en termos de crecemento persoal», afirmou.

As escenas submarinas

«É realmente emocionante cando vexo que se usan en manifestacións reivindicativas de dereitos en todo o mundo a máscara de Dalí ou o mono vermello e que, máis aló de que a serie guste ou non, a xente teña podido facer seus esas iconas para a súa propia loita ou batalla», afirmou Colmenar. Neste sentido, Alonso centrouse no himno Bela Ciao e confesou que a súa interpretación «foi unha das experiencias de rodaxe máis potentes» de toda a súa carreira. «Ese foi un momento angular en canto a que aí sentimos que estabamos a contar algo potente de verdade porque é unha secuencia que pon os pelos de punta», indicou para remarcar que «hai algo que transcende, que toca unha tecla».

Tamén a preguntas dos fans, Colmenar contou certas interioridades do «difícil reto» que supuxo a rodaxe das escenas submarinas da cuarta tempada, que chegou a definir como «nun momento dado, dramático» ou como o cameo do xogador de fútbol Neymar «foi petición do xogador a Netflix, algo que aos directores non nos remata de convencer porque pensamos que a serie non necesita iso pero que, neste caso, foi ben porque se portou hiperprofesional».

 Para rematar, fixeron alusión a que este luns arrinca a rodaxe da nova serie Sky Rojo , tamén para Netflix, da que non quere «dicir demasiado» pero que, si recoñece que «segue o ronsel ou o espírito da casa de papel». «É noutra dirección, dunha forma moi diferente pero si que mantén o pulso, esa sensación trepidante de que estas vendo un terceiro acto constante», sinalou Colmenar, quen precisou que este se producirá entre a cuarta e a quinta tempada da casa de papelSky Rojo , a nova serie de Álex Pina para Netflix, empezará a rodarse entre Madrid e Tenerife baixo a dirección de Eduardo Chapero-Jackson e Javier Quintas. Segundo Pina, creador da casa de papel, a serie reflectirá «a impunidade, a ambigüidade e a realidade brutal da prostitución e os retratos psicolóxicos dos que se sitúan a ambos os dous lados da balanza».