Movistar cambia os seus paquetes Fusión e esta é a nova oferta

R. C MADRID / COLPISA

SOCIEDADE

A operadora española intenta paliar os efectos das dúas subidas de prezos aplicadas durante este ano aos seus servizos

14 sep 2019 . Actualizado ás 21:26 h.

Telefónica decidiu eliminar desde este mes de setembro os compromisos de permanencia en todos os seus produtos de Movistar Fusión para o segmento residencial, é dicir, para as vivendas. A nova política comercial busca atraer máis clientes nun dos momentos craves da tempada para a demanda polo comezo da Champions League en fútbol e o comezo da tempada da NBA en baloncesto , dous produtos moi importantes para os dereitos televisivos e que serven de reclamo para o aumento de contratación de paquetes que aglutinan diferentes servizos e prestacións (teléfono fixo e móbil, Internet e televisión).

A medida aplicarase tanto ás novas altas como aos usuarios xa existentes, polo que segundo destacou este venres o grupo que preside José María Alvarez-Pallete convértese «no único operador que non esixe aos clientes de ningunha das súas marcas compromiso de que queden na compaña sen desexalo».

«Cambiamos as regras do xogo -xa en 2013 a compaña empezou a suprimir o requisito de permanencia para os seus contratos de liñas móbiles-, apostando por que a calidade e a variedade de servizos» primen á hora decantarse por un tipo de oferta ou outra, engadiu o presidente de Telefónica España, Emilio Gayo.

En concreto, eliminouse o compromiso de permanencia de tres meses para as novas instalacións de fibra con produtos Fusión desde o 30 de agosto. Ademais, a partir do 9 de setembro tamén se eliminaron os compromisos nos tres meses para novas instalacións de fibra en Fusión Bar.

No entanto, esta decisión prodúcese só dous meses despois de que Telefónica aplicase a segunda subida de tarifas no que vai de 2019 para os seus paquetes converxentes. Desde o 5 de xullo pasado son entre dous e dez euros máis caros ao mes, incremento que afectou esta vez aos usuarios cos contratos de menor importe e tamén a aqueles con servizos 'premium'. A cambio, a operadora ofreceu aos clientes afectados máis velocidade nas súas conexións ou máis contidos de televisión.