Cada ano pasamos 50 días completos en Internet

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

SOCIEDADE

O informe británico «Online Nation» revela que os internautas están conectados a diario durante 3 horas e 15 minutos

30 jun 2019 . Actualizado ás 09:41 h.

Dos 365 días que ten cada ano, ao redor dunha sétima parte investir en navegar por Internet . No balance do ano 2018, os internautas pasaron o equivalente a 50 días de 24 horas conectados. Ese é o resultado que guindan as 3 horas e 15 minutos investidas a diario no mundo on-line, segundo o informe Online Nation da Oficina de Comunicacións de Reino Unido (Ofcom).

O estudo analizou os hábitos e costumes dos británicos en relación coa gran Rede mundial e del dedúcese que a media de uso de Internet subiu 11 minutos diarios con respecto aos rexistros do 2017.

Como é evidente, non toda a poboación inviste niso o mesmo tempo. Segundo os resultados, foron os nenos e os mozos adultos os que pasaron máis tempo en Internet, o que constitúe un período maior ao que se investía no pasado vendo a televisión.

Segundo Online Nation, o uso de Internet en dispositivos móbiles, entendidos como tales o comprimido e o móbil, experimentou un aumento e xa constitúe un 75 % do tempo total en Internet.

O móbil, dispositivo primordial

Deste tempo, o 68 % pásase no smartphone, que aumentou un 44 % con respecto ao 2015, o que se traduce nunha media de 2 horas e 34 minutos ao día. De feito, a metade dos usuarios consideran o móbil como o dispositivo máis importante co que acceder a Internet.

Reflicte o informe que ao redor d o 70 % dos internautas adultos teñen unha conta nunha rede social e aproximadamente unha vez de cada cinco minutos en liña pásanse por unha rede social. De tal xeito, que de media os usuarios están ao redor de 39 minutos ao día en redes sociais como Facebook, Snapchat, WhatsApp, Instagram, Twitter e demais.

Por outra banda, un 35 % do tempo total que se pasou en Internet no Reino Unido foi en páxinas de Google ou de Facebook. Nove de cada dez usuarios visitan YouTube cada mes, pasando unha media de 27 minutos ao día na páxina, principalmente para escoitar música ou para consultar vídeos de «como se fai». En Facebook, a media situouse en 23 minutos ao día.

A pesar diso, no Reino Unido existe aínda un 13 % de adultos que non usan Internet e este dato permanece inamovible desde o 2014. Segundo o estudo, trátase de xente que se atopa por amais dos 54 anos, xeralmente, e que aseguran que non o utilizan porque non consideran que sexa necesario. Un 59 % dos usuarios están de acordo con que os beneficios de Internet superan aos riscos.