O final de tempada pon de novo no mercado os dereitos da Liga

b. p. l. MADRID / E. PRESSREDACCIÓN / LA VOZ

SOCIEDADE

EDGARD GARRIDO | Reuters

Con Movistar+ como dona do fútbol, Vodafone, Orange e DAZN revisan as súas opcións

15 jun 2019 . Actualizado ás 09:43 h.

A Liga Santander finalizou e arrincan as negociacións para a repartición do fútbol televisado de cara á próxima tempada. Telefónica continúa como propietaria dos dereitos da Liga para tres tempadas a partir da 2019/2020, adquiridos o pasado ano por 2.940 millóns de euros, e dos da Champions e a Europa League para dúas tempadas máis, polos cales pagou 1.080 millóns de euros. Isto garante que os clientes dos paquetes deportivos premium seguirán tendo acceso a todo o fútbol español de Primeira e Segunda División e á máxima competición europea.

Igual que en anteriores tempadas, debido ás normas ditadas pola Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia (CNMC) no momento en que Telefónica adquiriu Canle+, Movistar+ debe pór a disposición doutros distribuidores a metade das súas canles premium para que estes poidan adquirilos. Isto abre agora un novo período de negociacións no que tentearán as súas opcións operadores de telefonía e a plataforma de Internet DAZN, coñecida como «o Netflix dos deportes», que podería dar o paso de trasladar o fútbol ao mundo do streaming.

Non existe polo momento confirmación oficial dos contactos entre DAZN e Telefónica. Consultadas por este xornal acerca da posibilidade de adquirir os dereitos do fútbol, fontes próximas confirmaron que a plataforma quere «ofrecer aos afeccionados ao deporte o mellor catálogo deportivo en streaming e por iso mantén contacto cos principais propietarios de dereitos», aínda que afirman que só comunicarán as súas negociacións cando os acordos estean pechados e incorpórense novos contidos.

O servizo de contidos deportivos en directo e baixo demanda comezou a funcionar en febreiro en España, oitavo país no que desembarcou, e fíxoo entón co Mundial de MotoGP como produto principal da súa oferta.

Desde entón a súa oferta de contido non deixou de crecer por unha subscrición de 4,99 euros ao mes e un primeiro mes de proba. DAZN acaba de anunciar que a partir do 10 de agosto a Premier League británica verase no seu servizo. «A liga inglesa súmase a competicións como a FA Cup, Coppa Italia, EFL Championship, MLS, J1 League e os mellores amigables internacionais, entre outras», sinala un comunicado desta compaña con sede no Reino Unido.

Á súa oferta de fútbol súmase ademais, a retransmisión desde hoxe mesma da Copa América 2019, que arrinca co primeiro partido que enfrontará a Brasil e Bolivia no Morumbi Stadium, de Sãou Paulo. DAZN será a única que retransmitirá esta competición para España, aínda que a segunda canle de Televisión de Galicia ofrecerá en aberto os mellores partidos deste torneo que en fronte ás seleccións de América do Sur. TVG2 retransmitirá un total de dez partidos repartidos entre as catro etapas da competición, incluídas as semifinais e a final.

A partir da tempada 2019/2020, DAZN tamén ofrecerá a Euroliga de baloncesto.

En canto á postura que adoptarán Orange e Vodafone, prevese que a primeira renove o seu acordo con Telefónica e poña o fútbol a disposición dos seus clientes. Non parece ser ese o camiño de Vodafone, que podería dar un paso máis na súa desvinculación do fútbol. Despois de non ter adquirido nin o Partidazo nin a Champions para a tempada que agora conclúe, podería deixar de ofrecer tamén os oito partidos de Liga por xornada que aínda mantiña ata agora para centrar a súa oferta de pagamento no cine e as series.