Chega Movistar+ Lite, a plataforma para non clientes da operadora

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

SOCIEDADE

EUROPA PRESS

Por oito euros ao mes, ofrece oito canles de televisión e un catálogo de series, películas, programas e deportes para ver en dous dispositivos simultaneamente

04 jun 2019 . Actualizado ás 23:57 h.

Movistar+ lanza Movistar+ Lite, a súa propia plataforma para non clientes da operadora, e convértese así nunha nova alternativa no mercado do streaming que agora ocupan servizos como Netflix, HBO, Filmin e Amazon Prime. Por unha cota 8 euros ao mes, e os primeiros trinta días gratuítos de proba, a partir deste mércores 5 será posible ter acceso a boa parte do seu catálogo desde a mesma aplicación que utilizan os clientes, aínda que os contidos dispoñibles dependerán en cada caso do tipo de paquete contratado.

«O que marca un antes e un despois aquí é o catálogo tan especial que temos. Por primeira vez, un único servizo xunta entretemento, ficción e deporte», sostivo o presidente de Movistar+, Sergio Oslé. 

Os non clientes que contraten a modalidade Movistar+ Lite terán acceso baixo demanda a toda a produción orixinal de Movistar+ en canto a series e programas como Latexa Motiv ou A Resistencia e tamén a producións de terceiros, como Mad Men ou O mozo Sheldon. En total serán unhas 300 series, case outras tantas películas e medio centenar de programas. Tamén estarán ao alcance canles de televisión lineais como #0, #Imos, Movistar+ Series, Movistar+ Seriesmanía, Fox, TNT, Comedy Central e AMC. «Ou pagas os 8 euros ou a Sobreviventes », chanceou David Broncano na presentación.

En canto ao deporte, a plataforma anuncia que incluirá na súa versión Lite unha vintena de competicións deportivas de relevancia mundial, con acontecementos como o mellor do tenis en Wimbledon , os ATP 1000 e 500, a Liga Endesa, a NBA, a NFL, Serie A e Ligue 1. Iso si, o fútbol nacional e o europeo non formarán parte da oferta e seguirán sendo exclusivos para os clientes de Movistar Fusión.

As súas funcionalidades incluirán o control do directo, a posibilidade de descargar algúns contidos para velos sen conexión a Internet, opción de cancelación, o recoñecemento de voz de Aura e ferramentas para persoas con discapacidade. As opcións para gravación e as emisións dos últimos sete días incluiranse proximamente. Cada conta de cliente permitirá o acceso simultáneo con dous dispositivos iOS, Android, computador ou smart TV.

«Cando comparas a nosa proposta de valor aos clientes por ese prezo (8 euros ao mes), consideramos que é moi atractivo para determinados segmentos», asegurou o presidente de Movistar+. «Non é unha experiencia completa e hai cousas interesantes que non están, pero creemos que hai unha demanda deste produto e non a estabamos cubrindo».