Tres expertos analizan os cambios producidos polos «smartphones» na sociedade
24 ene 2019 . Actualizado ás 05:00 h.España é un dos países con maior taxa de penetración de smartphones . Os usuarios enfróntanse a unha inxente oferta de terminais cando van renovar o seu teléfono móbil, desde dispositivos de gamas medias ou baixas a teléfonos premium cuxo prezo xa supera os mil euros. É necesario cambiar de móbil cada ano? Tres expertos analizan como está o mercado e como afecta os consumidores.
Carmen González Gens, vicepresidenta de Vendas en Huawei Technologies, considera que o smartphone reflicte o estilo de vida do seu usuario e, por iso, «cada persoa prima factores diferentes á hora de elixir o dispositivo que máis se adapta aos seus gustos e necesidades: a cámara, o deseño, a facilidade de uso, as funcionalidades...». Pero, por amais de todo, González Gens afirma que a innovación é o aspecto crave.
Héctor Parra, responsable de Mercadotecnia de Mobil R, estima que o sector se democratizou, aínda que supoña que proliferen gran variedade de modelos similares, pois as marcas case sempre se copian as ideas novas (dobre cámara, pantallas infinitas, pegada dixital)».
Desde a Unión de Consumidores de Galicia, Rebeca Sánchez asegura que «detectamos problemáticas relacionadas con lestes dispositivos cun raizame económico, non é a primeira vez, e non será a última, que un consumidor solicita un crédito rápido para acceder á compra dun smartphone». Por este motivo, anima a reutilización dos vellos terminais ou a reparación dos mesmos.