A actriz chinesa do polémico anuncio de Dolce & Gabbana di que arruinou a súa carreira

LA VOZ REDACCIÓN

SOCIEDADE

No anuncio aparecía inrtentando comer con dificultade comida italiana con escarvadentes

23 ene 2019 . Actualizado ás 18:10 h.

A actriz chinesa que protagonizou en novembro oun polémico anuncio de Dolce & Gabbana considerado racista contra o país asiático pediu desculpas e denunciou que a súa carreira quedou «practicamente arruinada», informan medios locais como recolle EFE. 

O pasado novembro, Dolce & Gabbana viuse obrigado a cancelar un desfile previsto na cidade de Shanghái tras a polémica suscitada por uns vídeos publicitarios nos que aparecína unha muller chinesa intentando comer con dificultade comida italiana con escarvadentes, que foron considerados racistas.

Dous meses despois, a actriz que protagonizou o vídeo, Zuo Ye, rompeu o seu silencio na rede social Sina Weibo (equivalente chinés de Twitter) para desculparse pola súa participación no anuncio, que segundo ela lle fixo sentir «culpable e avergoñada».

Así mesmo, a actriz defendeuse das múltiples críticas que recibiu nas redes sociais por «vilipendiar a imaxe dos chineses» e lucrarse por iso, recolle hoxe o diario hongkonés South China Morning Post.

«Nunca mostraría ningunha falta de respecto á miña patria. Amo ao meu país e síntome orgullosa de poder representar a China nas pasarelas. Descúlpome cos meus compatriotas», escribiu Zuo, que asegura que a campaña arruinou» a súa carreira.

Zuo relata tamén que o director do anuncio comentoulle que quería gravar un «vídeo divertido» sobre a cociña italiana, pero que se sentiu «incómoda» cando lle indicaron que debía utilizar os escarvadentes.

«Sentinme moi rara ao usar uns escarvadentes que eran máis grandes que o tamaño normal. A actuación que me pedían era moi extravagante e sentinme moi incómoda», xustificou a actriz.

A polémica pola publicación do vídeo agravouse despois de que varias modelos que ían participar no desfile de Shanghái negásense a acudir ao mesmo.

Pouco despois, a situación empeorou cando saíron á luz presuntas mensaxes privadas de Stefano Gabbana nos que falaba con desprezo sobre o país asiático: «un país de merda», «ignorante» e que «apesta a mafia».

O caso indignou profundamente á sociedade chinesa, e a marca italiana viuse obrigada a pedir desculpas tras a polémica suscitada, que afectou ás súas vendas no país asiático.