A compaña admitiu que esta é unha das técnicas que utiliza para obter información do usuario
14 jun 2018 . Actualizado ás 16:29 h.Rexistraba todos os clicks, pero tamén como e onde movía o usuario o cursor do rato mentres navegaba na súa web. Isto é o que admitiu a compaña de Mark Zuckerberg no documento que enviou ao Senado dos Estados Unidos. Neste memorando de 228 páxinas, Facebook contesta punto por punto ás preguntas que ten pensado esta institución e expón a forma en que opera respecto dos datos dos usuarios.
Un dos puntos máis rechamantes do seu monitorización no computador é o rastreo dos movementos do rato, unha técnica coñecida como mouse tracking que se utiliza para saber como se comportan os usuarios dentro dunha plataforma de software, co obxectivo de reunir información para mellorar a súa interfaz. Deste xeito, Facebook ademais de controlar os movementos do cursor do rato, tamén sabe se unha fiestra está en primeiro ou segundo plano.
A compaña engade entre paréntese que este tipo de información «pode axudar a distinguir aos humanos dos robots». O documento non aclara se Facebook usa os movementos do rato para algo máis que distinguir entre humanos e robots, aínda que tampouco afirma que o utilice exclusivamente para este propósito.
Tamén sinala que toda a información recollida dun mesmo usuario a través dos múltiples dispositivos que usa, como ordenadores, smartphones, televisores conectados, compáranse para «axudar a proporcionar a mesma experiencia personalizada sexa onde sexa que a xente use Facebook».
Coñece o nivel de batería, almacenamento e sistema operativo do móbil
Facebook tamén indica que información recolle sobre os atributos do dispositivo móbil do usuario: o sistema operativo, as versións do hardware e do software, o nivel de batería ou a capacidade de almacenamento dispoñible. Así mesmo, accede ao tipo de navegador e aos tipos e nomes das aplicacións instaladas e dos arquivos.
A compaña tamén ten capacidade de acceder ao sinal bluetooth e rastrexar información sobre os puntos de acceso Wifi próximos ou as torres de telecomunicacións.
No apartado referente á conexión, Facebook detalla que coñece o nome da operadora móbil dun usuario ou o seu provedor de Internet, así como «o número de teléfono, a dirección IP, a velocidade de conexión e, nalgúns casos, información acerca dos dispositivos que están preto ou no seu mesma rede, co que podemos facer cousas como axudarlles a enviar un vídeo desde o teléfono ao televisor».
Outra das preguntas que respondeu a compaña viraba ao redor de se tiña acceso aos audios do móbil do usuario. No documento aclárase que «non usa o micrófono do teléfono dos usuarios ou calquera outro método para extraer audio» co fin de influír nos anuncios ou determinar o que lle aparece ao usuario no seu feed de noticias.