As súas fotos non só triunfan en Instagram

María Doallo Freire
María Doallo OURENSE

OURENSE

Miguel Villar

A «influencer» ourensá Alexandra Amaro e a súa parella, o canario Dennys Martín, acaban de lanzar SCH Foto, unha empresa de fotografía e xestión de redes sociais

26 ene 2021 . Actualizado ás 05:00 h.

A ribadaviense Alexandra Amaro é Silascallehablasen en Instagram. Hoxe en día, máis de 30.000 persoas ven o que publica, pero non sempre foi así. Todo comezou cun blogue, co mesmo nome, que Alexandra se abriu ao empezar a carreira de Empresariais. «Gústame a maquillaxe desde que era unha nena. quedaba pasmada mirando ás miñas primas maquillarse. Eran maiores que eu e viñan cada verán desde Francia. Alucinaba e imitábaas. Logo, claro, a min había que borrarme a cara para saír á rúa porque era moi pequena. A moda é outra das miñas grandes paixóns. Cando entrei na universidade, animeime co blogue. Subía fotos de maquillaxes e tamén de looks », lembra. A base de constancia diaria, de investir economicamente para mellorar o material e de crear moito contido, hoxe é unha das influencer coas que conta Ourense. Pero non quixo quedar aí. Aproveitando a visibilidade que lle ofrece Instagram e o éxito cultivado, hai uns meses decidiu apostar por un proxecto profesional e crear SCH Foto.

«É unha empresa de fotografía na que facemos de todo. Desde fotos de familia, de embarazos, de recentemente nados e de vodas; ata fotografía para outras empresas ás que tamén lles levamos as redes sociais. Xeramos o contido e encargámonos de publicalo», di. Fala en plural porque nesta aventura non está soa, acompáñaa o seu noivo, o canario Dennys Martín. El veu a Ourense a estudar Arquitectura de Interiores. Namoráronse e desde fai cinco anos é quen a retrata cada día. Así decidiu zambullirse no mundo da fotografía. «Somos un bo equipo, na vida e no traballo. A Alex encántalle a parte creativa, a composición da imaxe, e a xestión de redes. A min me alucina disparar», di. As tendas Frank Store ou N de Nube, a cafetería Latorta, a carpintería Blanco e mesmo un estudo de deseño de casas de luxo en Vigo son algunhas das empresas que xa confiaron en SCH. «Creo que o segredo está en escoitar ao cliente e mimetizarse con el», di a ourensá «Ser flexibles. Adaptarnos ao 100 % ao que a marca ou a empresa simboliza e quere reflectir», engade Dennys.